DHL Parcel wybrał ofertę optivo w zakresie marketingu wielokanałowego

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2016 10:15

"Twoja paczka zaraz do Ciebie przyjedzie" - DHL Parcel wybrał ofertę optivo, dzięki której paczki można na bieżąco śledzić za pośrednictwem poczty elektronicznej na terenie Europy.

Dzięki temu klienci korzystają z indywidualnych i zaktualizowanych informacji na temat przesyłki, począwszy od numeru przesyłki, adresu i czasu doręczenia, aż po godziny otwarcia lokalnego oddziału DHL Parcel, gdzie można odebrać przesyłkę.

W opracowaniu są więc plany mające na celu rozszerzenie współpracy z optivo o kolejne usługi i kampanie e-mail marketingowe.

- Zapewniamy możliwość ustalenia alternatywnego czasu dostawy w sytuacji, gdy założone ramy czasowe nie są dla klienta z jakiegoś powodu odpowiednie – podkreśla Dr Ralph Wiechers, Vice President Consumer Experience w DHL Parcel Germany. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane