DHL Parcel z prostymi zwrotami dla klientów z sektora e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 3 października 2017 12:56

Od 1 sierpnia DHL Parcel wzbogacił swoje portfolio o dwa nowe produkty: DHL Parcel Return Polska oraz DHL Parcel Return Connect. Dzięki nim oferta skierowana do klientów sektora e-commerce jest bardziej konkurencyjna. Sklepy internetowe sprzedające swoje towary w Polsce jak i za granicą, mogą teraz zaoferować swoim klientom najwygodniejszą i dopasowaną do ich potrzeb ofertę zwrotów.

DHL Parcel Return Polska to zwrot przesyłki na terenie Polski. Klienci biznesowi mogą przekazywać etykiety zwrotne wewnątrz przesyłek (etykieta w pudełku) lub pocztą elektroniczną (załącznik do e-maila). Poza przekazaniem gotowej etykiety zwrotnej, produkt daje możliwość samodzielnego tworzenia etykiet przez nadawcę zwrotu, dzięki formularzom online. Przesyłki zwrotne można nadawać w punktach DHL Parcel lub zamawiać kuriera po ich odbiór, o ile klient biznesowy uaktywni tę opcję nadania. 

Nadawcy zwrotów na terenie Polski mogą korzystać z dedykowanej strony www.dhl24.com.pl/zwroty. Strona udostępnia wybór opcji nadania, lokalizację najbliższego punktu DHL Parcel, zamówienie przyjazdu kuriera, jak również wybór sposobu wydruku dokumentów przewozowych.

W ramach produktu DHL Parcel Return Connect klienci biznesowi mogą przekazywać etykiety zwrotne wewnątrz przesyłek eksportowych (etykieta w pudełku) lub pocztą elektroniczną (załącznik do e-maila). Nadawcy zwrotów za granicą mogą nadawać przesyłki zwrotne w rozległej sieci punktów i automatów.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    1,99

  • Min

    0,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8185

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.