Digitalowa akcja marki Tymbark

Autor: pr 20 lipca 2017 09:40

Digitalowa akcja marki Tymbark fot. materiały prasowe

Tymbark ceni prawdziwe, szczere relacje, dlatego postanowił podkreślić, że wspólne zdjęcie z przyjaciółmi to wspaniała pamiątka. Bycie sobą w zgranej grupie znajomych to idea, która została już zaakcentowana w ostatniej kampanii telewizyjnej. Teraz powraca w akcji digitalowej marki.

Zabawa z FunBotem opiera się na technologii sztucznej inteligencji. Dzięki innowacyjnemu algorytmowi wirtualny Kapsel Tymbarku zyskał umiejętność bystrego komentowania tego, co zobaczy na fotografiach: ludzi, miejsca, przedmioty codziennego użytku, a nawet celebrytów. Wystarczy wejść na stronę www.funbot.tymbark.com i załadować swoje zdjęcie, by poznać jego reakcję. Warto podzielić się wspomnieniami z Tymbarkiem i uzyskać unikalną pamiątkę, a przy okazji – dać sobie szansę na wygranie wyjątkowych nagród.

Kapsel chce stworzyć galerię prawdziwych przyjaźni i zdjęć Tymbarkowych paczek. Każdy, kto weźmie udział w zabawie z FunBotem, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy przesłać zdjęcie swojej ekipy, które Kapsel już skomentował i odpowiedzieć na aktualne pytanie (każdego tygodnia Tymbark zaplanował inne). 
Konkurs będzie trwał przez kolejne 6 tygodni. Codziennie do wygrania jest 10 poduszek Tymbark, a raz w tygodniu wśród laureatów z całego tygodnia przyznane zostaną: nagrody drugiego stopnia – siedem aparatów Polaroid Snap oraz nagroda główna – 5 000 zł na wakacje z całą paczką. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.