Digitalowa akcja marki Tymbark

Autor: pr 20 lipca 2017 09:40

Digitalowa akcja marki Tymbark fot. materiały prasowe

Tymbark ceni prawdziwe, szczere relacje, dlatego postanowił podkreślić, że wspólne zdjęcie z przyjaciółmi to wspaniała pamiątka. Bycie sobą w zgranej grupie znajomych to idea, która została już zaakcentowana w ostatniej kampanii telewizyjnej. Teraz powraca w akcji digitalowej marki.

Zabawa z FunBotem opiera się na technologii sztucznej inteligencji. Dzięki innowacyjnemu algorytmowi wirtualny Kapsel Tymbarku zyskał umiejętność bystrego komentowania tego, co zobaczy na fotografiach: ludzi, miejsca, przedmioty codziennego użytku, a nawet celebrytów. Wystarczy wejść na stronę www.funbot.tymbark.com i załadować swoje zdjęcie, by poznać jego reakcję. Warto podzielić się wspomnieniami z Tymbarkiem i uzyskać unikalną pamiątkę, a przy okazji – dać sobie szansę na wygranie wyjątkowych nagród.

Kapsel chce stworzyć galerię prawdziwych przyjaźni i zdjęć Tymbarkowych paczek. Każdy, kto weźmie udział w zabawie z FunBotem, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy przesłać zdjęcie swojej ekipy, które Kapsel już skomentował i odpowiedzieć na aktualne pytanie (każdego tygodnia Tymbark zaplanował inne). 
Konkurs będzie trwał przez kolejne 6 tygodni. Codziennie do wygrania jest 10 poduszek Tymbark, a raz w tygodniu wśród laureatów z całego tygodnia przyznane zostaną: nagrody drugiego stopnia – siedem aparatów Polaroid Snap oraz nagroda główna – 5 000 zł na wakacje z całą paczką. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane