Dilmah: Chcemy, by najlepsze gatunkowo herbaty były bardziej widoczne w sklepach

www.portalspozywczy.pl 13 października 2017 13:55

– Wiele osób nie potrafi porównać jakości dostępnych na rynku produktów. W związku z tym są przekonane, że wszystkie herbaty są takie same, a w swoich wyborach konsumenckich kierują się przede wszystkim ceną – wyjaśnia Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods, dystrybutora herbat Dilmah.

Sezon jesienno-zimowy jest kluczowym okresem dla rynku herbat.

– Przygotowaliśmy szereg działań marketingowych, z którymi będziemy aktywni zarówno w sektorze gastronomii, jak i detalu. W wybranych restauracjach i kawiarniach właśnie rusza akcja „Dni Herbaty”. Będzie to kolejna edycja kampanii, którą co roku otwieramy sezon zimowy. W lokalach pojawią się cztery nowe rozgrzewające herbaty przyrządzane na bazie naszych oryginalnych przepisów. Zadbamy o to, by były one podawane w nowej atrakcyjnej wizualnie formie i stanowiły ciekawe urozmaicenie menu współpracujący z nami obiektów – mówi o planach marki Dilmah, Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods.

Dilmah, poza rynkiem HoReCa, swoje działania kieruje również na rynek detaliczny.

– W sklepach detalicznych skupimy się na lepszej ekspozycji produktów premium. Zwyczajowo herbaty najwyższej jakości trafiały na wysokie półki. Chcielibyśmy złamać tą zasadę i sprawić, by najlepsze gatunkowo herbaty były bardziej widoczne a zarazem łatwiej dostępne dla naszych klientów – tłumaczy Anna Pycińska.

Dyrektor marketingu Gourmet Foods podkreśla, ze wyzwaniem dla marek premium jest ciągle niska świadomość konsumentów odnośnie jakości produktów.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,50

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane