PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Dino chce otwierać rocznie około 100 sklepów

Autor: www.dlahandlu.pl 15 stycznia 2016 09:36

Dino chce otwierać rocznie około 100 sklepów fot. za marketdino.pl

Sieć sklepów Dino otworzyła w ubiegłym roku 103 sklepy. W kolejnych latach spółka Dino Polska zamierza kontynuować rozwój na podobnym poziomie.

- Rok 2015 był dość trudny dla branży handlu detalicznego w Polsce. Przyczynił się do tego głównie wysoki poziom konkurencyjności w branży oraz utrzymująca się deflacja w zakresie cen produktów spożywczych. Mimo tego spółka Dino Polska otworzyła w minionym roku 103 nowe
sklepy i zamierza kontynuować rozwój na podobnym poziomie w kolejnych
latach - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Maciej Galicki, rzecznik Dino Polska.

Dino jest siecią marketów istniejącą na rynku od ponad 15 lat. Jej sklepy znajdują się w województwach: wielkopolskim, kujawsko - pomorskim, dolnośląskim, opolskim, łódzkim oraz lubuskim. Firma w związku z rozwojem nieustannie poszukuje działek oraz lokali do wynajęcia o powierzchni sali sprzedaży min. 250 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b 2016-01-17 12:48:51

    Jak jest spytajcie p. Biernackego z ZM on coś wie!

  • fg 2016-01-16 16:28:40

    do klik...dino to sklepy z polskim kapitalem

  • Petr Militký 2016-01-15 16:34:29

    Vrepublice českej se otvírat nebude?

    Tady bi to bilo potřebné. Já jezdím pravidelně do Polska (Lubawki) na velké nákupi .

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.