Dino pozyskało ponad 400 lokalizacji pod nowe sklepy

www.portalspozywczy.pl 31 lipca 2017 14:25

Mamy zabezpieczonych ponad 400 lokalizacji pod budowę nowych sklepów i cel, by sieć liczyła ponad 1200 sklepów do końca 2020 roku. Chcemy, by tegoroczna dynamika otwierania nowych sklepów była wyższa niż rok temu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska.

-  Spodziewamy się, że większa liczba otwarć przypadnie na II połowę roku 2017 r. W kolejnych miesiącach będziemy kontynuować rozbudowę centrów dystrybucyjnych i zakładów mięsnych Agro Rydzyna, tak by były one gotowe obsłużyć coraz większą liczbę sklepów. Pozytywne tendencje rynkowe widoczne w I połowie roku są dobrą zapowiedzią kolejnych miesięcy 2017 roku. Oczekujemy, że będą one stanowiły wsparcie dla dalszego dynamicznego rozwoju naszej sieci - podsumowuje Szymon Piduch.

Sieć sklepów Dino na koniec 2016 roku liczyła 628 marketów. W I półroczu 2017 r. sieć powiększyła się o 49 placówek. Na koniec czerwca sieć Dino liczyła więc już 677 sklepów.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane