Divante z obsługą sklepu AD Loving Home
Marka AD Loving Home (wcześniej Almi Decor) przeniosła obsługę sklepu on-line do Divante.
Spółka Divante przejęła rozwój nad systemem e-commerce firmy oferującej wyposażenie i wystrój wnętrz. Będzie on nadal utrzymywany i rozwijany w oparciu o oprogramowanie PrestaShop.
Współpraca z Divante zaowocowała uruchomieniem kolejnej wersji sklepu skierowanej do klientów w Czechach. Dalsze prace przewidują rozwój marki na kolejnych rynkach europejskich. Obecnie przygotowywana jest wersja dla Litwy oraz Niemiec.
E-commerce AD Loving Home ma wiele elementów omnichannel. Użytkownicy sklepu mogą skorzystać m.in. z takich opcji jak send from shop czy click&collect. Divante będzie pracowało nad dalszym rozwojem tych mechanizmów.
W ramach projektu Divante zapewnia także hosting oraz opiekę techniczną.
Wcześniej tego rodzaju projekty Divante zrealizowało m.in. dla LPP (Reserved.com) oraz SOLAR.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł