PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Dixy Group otworzyła o 7 razy mniej sklepów niż w zeszłym roku

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2016 15:33

Jak wynika z raportu za 8 miesięcy 2016 roku rosyjskiej Dixy Group, gdzie szefem w 2016 roku został Pedro Pereira da Silva, firma była w stanie uruchomić jedynie 54 sklepy wobec 368 sklepów w 8 miesięcy 2015 roku.

Co prawda obecnie sieć uruchomiła 98 placówek, ale blisko połowę z nich (44) była zmuszona zamknąć. W ciągu 8 miesięcy 2015 roku Grupa była w stanie otworzyć 393 sklepy, a tylko 25 placówek musiała zamknąć. Na koniec sierpnia 2016 roku powierzchnia sprzedaży Grupy wzrosła o 9 proc. rdr. do 936,915 mkw.

Jednocześnie rosną wyniki sieci po 8 miesiącach 2016 roku o 19,2 proc. rdr licząc w walucie lokalnej. W przeliczeniu na dolary wzrost wynosi na poziomie Grupy 1,1 proc. Największe przyrosty notuje sieć Dixy o 21,2 proc. po 8 miesiącach 2016 roku licząc w rublach i o 2,8 proc. licząc w USD. 

Na koniec sierpnia do Grupy należało 2,762 sklepów, z czego 2,610 pod szyldem DIXY, 113 z logo
Victoria, 1 hala cash and carry oraz 38 kompaktowych hipermarketów  MegaMart i MiniMart.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.