PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Do końca 2014 r. powstaną 22 lokale Leśne Runo i Mr Hamburger

www.portalspozywczy.pl 15 listopada 2013 12:27

Mr Hamburger SA, operator sieci gastronomicznych zamierza otworzyć od 4-7 nowych restauracji Leśnego Runa oraz 12-15 barów Mr Hamburger do końca przyszłego roku - podała firma w komunikacie finansowym.

Mr Hamburger SA to dawniej Leśne Runo. Obecnie prowadzi sieć dziewięciu restauracji zlokalizowanych przy przy stacjach paliwowych. W III kwartale podjęła działania mające na celu połączenie Mr Hamburger SA z Mr Hamburger sp. z o.o. - operatorem sieci fast-food w woj. śląskim działającej pod handlową nazwą Mr Hamburger. W chwili obecnej do sieci tej należy 17 lokali, w tym 7 własnych oraz 10 działających na zasadzie franczyzy.
- Zgodnie z przyjętą wizją - po połączeniu funkcjonować będzie jedna firma - Mr Hamburger S.A., która prowadzić będzie dwa niezależne koncepty gastronomiczne tj. sieć restauracji Leśne Runo oraz sieć barów fast food Mr Hamburger. Zarząd zakłada, że formalne połączenie powinno nastąpić z końcem stycznia 2014 r. - podano w raporcie finansowym.
Dzięki połączeniu firm i możliwości wykorzystania logistyki ogólnopolskiej, w strategii firmy jest dalszy rozwój sieci barów ale już na terenie całej Polski, przede wszystkim w centrach miast oraz w centrach handlowych. W znaczących lokalizacjach, oferujących odpowiednią ilość miejsca, firma zamierza prowadzić oba koncepty.
Najbliższe planowane lokalizacje dla lokali fast food Mr Hamburger to Warszawa, Łódź i Trójmiasto. Szczególne starania zarząd zamierza skoncentrować na poszukiwaniu dobrej lokalizacji w Warszawie jako miejscu kluczowym dla dalszej ekspansji.
W III kwartale 2013 r. spółka Mr Hamburger SA operująca na razie jedynie siecią Leśne Runo osiągnęła przychód 1,74 mln zł, który w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku zmniejszył się o kwotę 424,87 tys. zł, czyli o 19,59 proc. oraz zysk w wysokości 98,85 tys. zł, który wzrósł w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku o 1412,08 proc.
- Podstawowymi czynnikami powodującymi spadek obrotów była zmiana układu drogowego w Polsce, oraz zamykanie restauracji nierentownych - podano w raporcie.
Jak dodano, obecnie prowadzony jest proces optymalizacji kosztów działalności sieci Leśne Runo, w ramach którego zmieniona została większość dostawców produktów z których korzystają lokale. We wrześniu w całej sieci wprowadzone zostało nowe odświeżone menu. Zarząd zdecydował również o rozszerzeniu oferty gastronomicznej o dania typu fast-food.
- Jednym z najważniejszych działań dotyczącym sieci Leśne Runo jest odbudowa zmniejszonego potencjału poprzez otworzenie 4-5 nowych, rentownych restauracji do końca II kwartału 2014 r., a więc przed kolejnym sezonem letnim, który tradycyjnie należy do najlepszych okresów sprzedażowych. W związku z tym spółka prowadzi zaawansowane rozmowy z przedstawicielami sieci paliwowych, które mają na celu wyłonienie atrakcyjnych lokalizacji dla nowych restauracji. Mając to na uwadze zarząd podjął decyzję o przystąpieniu do przetargu na prowadzenie restauracji przy stacji BP w nowobudowanym MOP Mszana Północ na autostradzie A1, przy granicy państwa z Czechami. W dniu 25.10. br. otrzymał informację z BP Polska o wygraniu przetargu. W chwili obecnej trwają negocjacje dotyczące umowy najmu - podano w raporcie.
. W IV kwartale 2013 r. spółka planuje sformalizować i wdrożyć nowe procedury sprzedaży i obsługi klienta. Nowym działaniem spółki jest ponadto dążenie do powiększenia grona stałych, całorocznych klientów poprzez działania lojalnościowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,22

  • Min

    1,43

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.