Do końca roku zakończy się rebranding Coffeeheaven

www.portalspozywczy.pl 12 stycznia 2015 13:59

CHI Polska chce do końca 2015 roku zakończyć proces rebrandingu sieci Coffeeheaven na Costa Coffee. - Wszystko powinno przebiegać według planu. Oczywiście za procesem rebrandingu stoją duże, kosztochłonne inwestycje. Mamy pieniądze na przeprowadzenie tych przedsięwzięć. Nie sądzę więc, aby coś stanęło na przeszkodzie i proces się opóźnił - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI.

Proces rebrandingu, który zaplanowaliśmy pod koniec 2013 roku i rozpoczęliśmy w lutym 2014 roku w Warszawie, przebiega zgodnie z planem, jaki ustaliliśmy rok temu. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy procesem rebrandingu objęliśmy 20 stołecznych kawiarni i to właśnie w tych lokalach testowaliśmy rozwiązania i ocenialiśmy ich przydatność oraz skuteczność. Wcześniej oczywiście przeprowadziliśmy mnóstwo badań, aby zrozumieć potrzeby naszych klientów i to właśnie zgodnie z ich preferencjami powstały kawiarnie Costa Coffee w Polsce.

I tak pod koniec sierpnia 2014 r. rozpoczęliśmy rebranding kolejnych kawiarni w Warszawie. Obecnie już około 38 kawiarni Coffeeheaven działa pod szyldem Costa Coffee. Do lutego 2015 r. tych kawiarni będzie 56.

W naszej sieci działa 105 kawiarni, czyli do końca lutego procesem rebrandingu zostanie objętych ponad połowa lokali. Będę to kawiarnie w Warszawie oraz Łodzi. Zaraz po tych lokalizacjach rozpoczniemy proces rebrandingu w kolejnych miastach - najpierw tych większych (Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto), a później w kolejnych. Najpóźniej do końca 2015 roku chcemy zamknąć cały proces.

Czyli plan przebiegu rebrandingu, który firma założyła na starcie, nie jest zagrożony?

Przeczytaj także:

Wszystko powinno przebiegać według planu. Oczywiście za procesem rebrandingu stoją duże, kosztochłonne inwestycje. Mamy pieniądze na przeprowadzenie tych przedsięwzięć. Nie sądzę więc, aby coś stanęło na przeszkodzie i proces się opóźnił.

Dlaczego dopiero teraz - kilka lat po przejęciu cCoffeeheaven przez właściciela sieci Costa Coffee - zdecydowali się Państwo na rebranding?

Costa dokonała zakupu cCoffeeheaven w 2010 roku. Wtedy sieć operowała nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, na Węgrzech i na Łotwie. Rebranding w tych krajach nastąpił o wiele szybciej niż w Polsce. Nasz kraj jest największym w regionie i oczywiście liderem pod względem ilości kawiarni Coffeeheaven i musieliśmy solidnie przygotować się do całego procesu.

Przypomnę, że w 2012 roku wprowadziliśmy przejściową markę Costa by Coffeeheaven i otworzyliśmy kilkanaście takich lokali. Na bazie tego brandu bardzo dużo nauczyliśmy się, jak powinny wyglądać i funkcjonować kawiarnie. Zawsze jednak dążyliśmy do całkowitego rebrandingu i zmiany logo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane