Do końca roku zakończy się rebranding Coffeeheaven

www.portalspozywczy.pl 12 stycznia 2015 13:59

CHI Polska chce do końca 2015 roku zakończyć proces rebrandingu sieci Coffeeheaven na Costa Coffee. - Wszystko powinno przebiegać według planu. Oczywiście za procesem rebrandingu stoją duże, kosztochłonne inwestycje. Mamy pieniądze na przeprowadzenie tych przedsięwzięć. Nie sądzę więc, aby coś stanęło na przeszkodzie i proces się opóźnił - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI.

Proces rebrandingu, który zaplanowaliśmy pod koniec 2013 roku i rozpoczęliśmy w lutym 2014 roku w Warszawie, przebiega zgodnie z planem, jaki ustaliliśmy rok temu. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy procesem rebrandingu objęliśmy 20 stołecznych kawiarni i to właśnie w tych lokalach testowaliśmy rozwiązania i ocenialiśmy ich przydatność oraz skuteczność. Wcześniej oczywiście przeprowadziliśmy mnóstwo badań, aby zrozumieć potrzeby naszych klientów i to właśnie zgodnie z ich preferencjami powstały kawiarnie Costa Coffee w Polsce.

I tak pod koniec sierpnia 2014 r. rozpoczęliśmy rebranding kolejnych kawiarni w Warszawie. Obecnie już około 38 kawiarni Coffeeheaven działa pod szyldem Costa Coffee. Do lutego 2015 r. tych kawiarni będzie 56.

W naszej sieci działa 105 kawiarni, czyli do końca lutego procesem rebrandingu zostanie objętych ponad połowa lokali. Będę to kawiarnie w Warszawie oraz Łodzi. Zaraz po tych lokalizacjach rozpoczniemy proces rebrandingu w kolejnych miastach - najpierw tych większych (Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto), a później w kolejnych. Najpóźniej do końca 2015 roku chcemy zamknąć cały proces.

Czyli plan przebiegu rebrandingu, który firma założyła na starcie, nie jest zagrożony?

Wszystko powinno przebiegać według planu. Oczywiście za procesem rebrandingu stoją duże, kosztochłonne inwestycje. Mamy pieniądze na przeprowadzenie tych przedsięwzięć. Nie sądzę więc, aby coś stanęło na przeszkodzie i proces się opóźnił.

Dlaczego dopiero teraz - kilka lat po przejęciu cCoffeeheaven przez właściciela sieci Costa Coffee - zdecydowali się Państwo na rebranding?

Costa dokonała zakupu cCoffeeheaven w 2010 roku. Wtedy sieć operowała nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, na Węgrzech i na Łotwie. Rebranding w tych krajach nastąpił o wiele szybciej niż w Polsce. Nasz kraj jest największym w regionie i oczywiście liderem pod względem ilości kawiarni Coffeeheaven i musieliśmy solidnie przygotować się do całego procesu.

Przypomnę, że w 2012 roku wprowadziliśmy przejściową markę Costa by Coffeeheaven i otworzyliśmy kilkanaście takich lokali. Na bazie tego brandu bardzo dużo nauczyliśmy się, jak powinny wyglądać i funkcjonować kawiarnie. Zawsze jednak dążyliśmy do całkowitego rebrandingu i zmiany logo.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    8,73

  • Min

    4,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.