Do polskich domów trafiło 6 mln Świeżaków

Autor: dlahandlu.pl 19 listopada 2017 22:24

Do polskich domów trafiło 6 mln Świeżaków Fot. za Biedronka.pl

Ponad 6 milionów Świeżaków i Juniorów zostało wydanych klientom Biedronki do 19 listopada br., a więc w okresie przyznawania naklejek promocyjnych. Najpopularniejszym Świeżakiem okazała się być Borówka Basia. Sieć kontynuuje wydawanie maskotek do 3 grudnia br.

W obecnej edycji akcji „Gang Świeżaków” klienci mieli do dyspozycji cztery duże Świeżaki i sześć mniejszych maskotek – Juniorów. Na ten moment wśród bohaterów „Gangu Świeżaków 2” pierwsze miejsce pod względem popularności zajmuje Borówka Basia – klienci odebrali już ponad 1,1 mln sztuk tego pluszaka. Srebrny medal przypadł Rzodkiewce Żanecie, a brąz Kalafiorowi Krzysiowi. Wśród Juniorów prym wiedzie Truskaweczka Tosia. W sumie do 19 listopada wydano już ponad 6 mln maskotek, z czego ok. 60 proc. stanowiły duże Świeżaki.

W ramach akcji „Gang Świeżaków 2” klienci mogą odbierać maskotki za darmo do 3 grudnia br. Warunkiem jest zebranie na karcie kolekcjonerskiej odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w Biedronce, zgodnie z zasadami akcji. Świeżaki są dostępne również w regularnej sprzedaży.

Projektowi „Gang Świeżaków 2” towarzyszył także szereg akcji dodatkowych, jak chociażby „Teatrzyk Świeżaków” czy przekazanie na rzecz Caritas Polska ponad 700 tys. zł, czyli całego przychodu ze sprzedaży Świeżaków w pierwszy weekend września. Kluczowym celem akcji jest promowanie spożywania warzyw i owoców. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane