Dobra logistyka to fundament w e-handlu

Autor: Puls Biznesu 4 kwietnia 2016 09:15

Dobra logistyka to fundament w handlu internetowym. Dobrze wiedzą o tym największe firmy w branży, które coraz mocniej inwestują w powierzchnię magazynową w Polsce. Zalando zabiera się do prac nad stworzeniem w Polsce centrum dystrybucyjnego. Zmiany w swoich wprowadza Amazon – informuje „Puls Biznesu”.

Zalando, wywodzący się z Niemiec europejski potentant w segmencie internetowego handlu odzieżą i obuwiem, zapowiedziało, że w tym roku na inwestycje w logistykę wyda prawie trzy razy więcej niż w ubiegłym — ma to być nawet 200 mln EUR. Część tej kwoty może trafić do Polski, ale na razie szczegółów brak.

Tymczasem w swoich aktywach magazynowych w Polsce miesza inny e-handlowy gigant — Amazon. Pod koniec marca do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów trafił wniosek koreańskiej grupy Hana w sprawie przejęcia kontroli nad spółką Amazon Fulfillment Poznań, do której należy duże centrum dystrybucyjne w Poznaniu-Sadach, działające od końca 2014 r. Hana specjalizuje się w zarządzaniu nieruchomościami, żadnej rewolucji w działaniu magazynu nie należy się więc spodziewać. Dwa pozostałe polskie centra dystrybucyjne Amazona, pod Wrocławiem, już wcześniej sprzedano zewnętrznej firmie.

Czytaj więcej w „Pulsie Biznesu”.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.