Dobre wyniki Carrefoura za 2016 r., duży wzrost sprzedaży w Polsce

Autor: www.dlahandlu.pl 19 stycznia 2017 10:10

Dobre wyniki Carrefoura za 2016 r., duży wzrost sprzedaży w Polsce fot. shutterstock

Sieć Carrefour zaprezentowała wyniki za czwarty kwartał oraz cały rok 2016. Sprzedaż Grupy za cały rok wyniosła 85,7 mld euro, co oznacza wzrost o 3 proc. LfL z wyłączeniem paliw. Sprzedaż międzynarodowa to 45,574 mld euro (wzrost o 4,9 proc. LfL), a sprzedaż w samej Francji wyniosła 40,126 mld euro (wzrost o 0,3 proc.LfL).

Sprzedaż Grupy w samym czwartym kw. to 23,366 mld euro (wzrost o 2,9 proc.LfL). Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 12,606 mld euro (wzrost o 4,5 proc. LfL), a sprzedaż w samej Francji wyniosła 10,761 mld euro (wzrost o 0,7 proc.LfL).

Sprzedaż roczna w "pozostałych krajach europejskich" (do których zaliczana jest Polska) wyniosła 22,
439 mld euro (wzrost o 2,2 proc. LfL). Sprzedaż w czwartym kwartale wyniosła 6,296 mld euro (wzrost o 2,5 proc.LfL). Carrefour zaznaczył, że w ostatnim kwartale każdy kraj z grupy "pozostałych kraków europejskich" zanotował wzrost sprzedaży. Duży wzrost zanotowano w Polsce i Rumunii.

Sieć podała, że sprzedaż w czwartym kwartale w Hiszpanii wyniosła 2,529 mld euro, we Włoszech 1,477 mld euro, a w Belgii 1,185 mld euro.

Na koniec grudnia 2016 r. Carrefour posiadał 17,181 sklepów (w ciągu roku zamknięto 94 sklepy, otwarto 174).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.