Dobroczynna moc owoców w kampanii marki Łowicz

Autor: pr 2 lutego 2017 09:29

Dobroczynna moc owoców w kampanii marki Łowicz Fot. mat.pras.

Ruszyła kolejna kampania marki Łowicz, która przypomina o nowości – unikalnych i wyjątkowych na rynku prozdrowotnych dżemach 100% z owoców Łowicz. W kolorowym i dynamicznym spocie telewizyjnym widzimy, jak moc owoców eksploduje z każdego słoiczka w takt wzniosłej muzyki. W efekcie reklama nie tylko oddaje moc działania owoców, a także podkreśla wyjątkowość produktów Łowicz.

Rozpoczął się kolejny etap kampanii informującej o ubiegłorocznej nowości marki Łowicz – linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z tradycyjnych polskich owoców, powszechnie znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia.

W niekonwencjonalnym spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno – dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką swoich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą estetycznie zrealizowane ujęcia owoców, które po wydobyciu ze słoiczka okazują się dosłownie eksplodować mocą swoich dobroczynnych właściwości. Przekaz dodatkowo wzmacnia doniosła muzyka – fragment opery Lakmé.

Kampanię przygotowała agencja Brasil. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane