DomoVita - ogólnopolska marka wody z kranu

www.portalspozywczy.pl 23 czerwca 2017 14:51

2/5 Polaków z obawy przed zanieczyszczeniami rezygnuje z picia wody z kranu. Do picia “kranówki” zdecydował się więc przekonać swoich klientów Otwockie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, które jako pierwsze w Polsce wdrożyło projekt ogólnopolskiej marki wody z kranu DomoVita.

Jak wyjaśniają przedstawiciele przedsiębiorstwa, picie wody z kranu to spora oszczędność. Polacy wypijają przeciętnie ok 1,5l wody dziennie, czteroosobowa rodzina na wodę zakupioną w sklepie wydaje każdego dnia ok 6 zł. Zakup 360l wody miejskiej to koszt porównywalny z zakupem 0,5l butelki wody.

- Przygotowaliśmy szczegółową analizę preferencji Polaków, ich obaw i lęków i wiemy już, że nadal niezbędna jest w tym obszarze edukacja - wyjaśnia pomysłodawca marki DomoVita Jacek Sadowski, szef krakowskiej agencji DEMO Effective Launching.

DomoVita powstała z myślą o działaniach na skalę ogólnopolską i ma skupiać w sobie wodociągi w całym kraju.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane