Doradca pomoże wybrać sprzęt w e-sklepie Media Expert

Autor: www.dlahandlu.pl 16 maja 2016 10:56

Doradca pomoże wybrać sprzęt w e-sklepie Media Expert fot. materiały prasowe

Sieć Media Expert wprowadza nową usługę dla klientów sklepu internetowego. Przed dokonaniem ostatecznego zakupu, dzięki transmisji on-line można obejrzeć produkt na ekranie swojego komputera i bezpośrednio porozmawiać z doradcą, który pomoże w dobraniu optymalnego sprzętu. To pierwsza tego typu usługa na polskim rynku AGD/RTV.

Usługa „Zobacz produkt na żywo” pozwala na osobisty kontakt z doradcą oraz obejrzenie interesującego nas urządzenia bez konieczności wychodzenia z domu. Klient, który zechce skorzystać z tej możliwości, nie potrzebuje żadnej specjalnej aplikacji – wystarczy, że posiada komputer lub smartfon z dostępem do internetu.

- Sprzedawca Media Expert jest wyposażony w kamerę. Dzięki niej, po nawiązaniu połączenia z klientem, nasz pracownik ma możliwości przedstawienia swojemu rozmówcy szerokiej gamy produktów i zaprezentowania szczegółów konkretnych urządzeń tak samo, jak odbyło by się to w przypadku osobistego odwiedzenia naszego elektromarketu. Konsultant przyjmie również zamówienie, ustali termin dostawy do domu klienta lub skoordynuje odbiór zakupu w dowolnym
z prawie 400 elektromarketów Media Expert na terenie całego kraju. – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Jak zapewniają przedstawiciele sieci, usługa będzie rozwijana. Już dziś jednak doradcy mają możliwość video-prezentacji kilkuset urządzeń AGD i RTV. Nowa koncepcja interakcji z klientem jest dostępna zarówno w wersji desktopowej, jak i w wersji mobilnej sklepu internetowego Mediaexpert.pl.

Rozwiązanie jest polecane również osobom, które chciałyby poznać dodatkowe szczegóły dotyczące urządzenia lub naocznie porównać różnice konkretnych produktów. Sieć zaznacza, że korzyści z wprowadzenia tej usługi są obopólne. „Wdrożona usługa jest kolejnym etapem rozwijania synergii modelu brick and click, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie Internetu i w świecie rzeczywistym. Wzmacniamy również konwersję w sklepie internetowym, a także budujemy silniejszą relację z klientami, której fundamentem jest bezpośrednia rozmowa z doradcą, a co za tym idzie – budowanie zaufania i przywiązania do naszej marki. – dodaje Mystkowski.

Media Expert jest jednym z pionierów we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań Omnichannel na polskim rynku. Klienci sieci mogą realizować zakupy zarówno w 400 elektromarketach w ponad 300 polskich miastach, jak i sklepie internetowym. Dzięki wprowadzanej usłudze, internetowy kanał sprzedaży umożliwia obejrzenie produktu, skorzystanie z profesjonalnego doradztwa, dokonanie zamówienia lub złożenie reklamacji z dowolnego miejsca na terenie naszego kraju.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kops 2016-05-29 22:35:14

    wow to może być super, zawsze miałem problem w zamawianiu przez internet i szedłem do sklepu pooglądać jeszcze, no to teraz może być łatwiej :D

  • danut 2016-05-23 08:01:50

    wypróbuję przy następnej okazji, bardzo dobry pomysł i jestem mega ciekawy.

  • olka 2016-05-20 23:58:41

    Cieszy mnie że nasz polski sklep i na dodatek wizytówka w tej branży wpadł na to pierwszy :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.