PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Dostawa gwarantem sukcesu w segmencie e-commerce

Autor: pr/dlahandlu.pl 22 sierpnia 2016 16:38

Klienci zanim złożą zamówienie, coraz częściej przeglądają zasady odbioru i ewentualnych zwrotów - tak wynika z badania ponad 1100 małych i średnich przedsiębiorców, z 10 krajów i z 5 kontynentów, przeprowadzonego przez Accenture. Konsumenci wymagają bezproblemowych kontaktów ze sprzedającym w kwestii transportu zamówionych produktów.

Im więcej opcji dostawy, tym lepiej. Wśród najbardziej cenionych opcji są elastyczne określenie dnia odbioru, wiadomość przypominająca o odbiorze ustalonego dnia, a także kontakt bezpośredni do firmy logistycznej w celu umówienia szczegółów dostawy. Z kolei sprzedawcy często korzystają z usług kilku firm dostawczych: w ten sposób nie tylko ograniczają własne ryzyko działalności, ale też zapewniają klientom wybór. Ciekawe jest również, że e-sprzedawcy coraz chętniej wchodzą we współpracę z większymi platformami e-commerce, korzystając z jakości ich łańcucha dostaw oraz atrakcyjnych cen dostawy. Ponad 2/3 uczestników badania deklaruje uzyskiwanie ok. 40 proc. przychodów z dużych platform handlowych.

- To fascynujące: widzieć jak po okresie zachłyśnięcia się internetem i de facto postawienia krzyżyka na biznesie offline, świat analogowy wraca do łask - i to jako kluczowy czynnik budowania wartości dla klientów. Mnóstwo produktów i usług przeniosło się całkowicie w świat online, stając się e-produktami i e-usługami, świadczonymi zdalnie, na żądanie, w chmurze. Ale równie wiele produktów utrzymuje swój fizyczny, materialny charakter. Oczywiście, sam proces zakupowy, włącznie z analizą możliwości i porównaniem ofert, przeniósł się całkowicie na urządzenia elektroniczne i mobilne. Jednak dystrybucja nie nadążyła za rozwojem techniki: wciąż te same kolejki w urzędach pocztowych i spóźniający się kurierzy. W ten sposób powstała okazja biznesowa na rozwiązania takie jak Paczkomaty: które wprowadzają pierwiastek technologii (wygodę, łatwość, możliwość lokalizacji, bezpieczeństwo) w usługi offline – stwierdza Sebastian Anioł, CEO InPost.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Alicja Kubiak hurtum.pl 2016-08-26 08:50:31

    Cieszy zatem, że dla rynku hurtowego są już dostępne serwisy umożliwiające zamówienia poprzez internet. A doskonale rozwiązana logistyka producentów i dystrybutorów jedynie potwierdza, że e-commerce w przypadku handlu hurtowego doskonale się sprawdza.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,89

  • Śr

    2,50

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.