Dostawcy Tesco z 4 krajów skontaktują się z siecią przez jeden punkt kontaktowy

Autor: dlahandlu.pl 12 grudnia 2016 12:13

Supplier Helpline, jeden punkt kontaktowy dla dostawców Tesco, po etapie testów na polskim rynku, wprowadzony został także do Czech, Słowacji i Węgier. - Ideą Supplier Helpline jest stworzenie dodatkowego punktu kontaktu dla dostawców, w stosunku do codziennych relacji z odpowiednim kupcem. Helpline pozostaje w strukturach zespołu ds. relacji z dostawcami - nowej jednostki powstałej kilka miesięcy temu - wyjaśnia Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco.

Jak wyjaśniają przedstawiciele Tesco, Supplier Helpline uprości relacje firmy z dostawcami – będą oni mieli do dyspozycji jeden punkt kontaktowy dla kontrahentów. Internetowy formularz pozwoli dotarzeć do odpowiednich osób w strukturach firmy, zaś odpowiedź na przekazane kwestie udzielana będzie w ciągu 48 godzin w dni robocze.

Tesco zachęca swoich dostawców do korzystania z rozwiązania we wszystkich kwestiach związanych z finansami, logistyką, dystrybucją i zagadnieniami handlowymi. Narzędzie dostępne jest w czterech środkowoeuropejskich językach oraz po angielsku na stronie https://helplineforsuppliers.com.

Po stworzeniu jednej jednostki biznesowej dla Polski, Czech, Słowacji i Węgier, firma utworzyła jeden dział ds. produktów. Następnie powołano zespół ds. relacji z dostawcami, co ma na celu stałą poprawę poziomu współpracy i zrozumienia wzajemnych oczekiwań. Tesco wprowadziło także nowe kanały komunikacji, jak Konferencje Dostawców, Newsletter dla Dostawców czy Supplier Helpline.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane