Douglas w trzy lata chce otworzyć kilkadziesiąt placówek

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2015 14:28

Sieć perfumerii Douglas w ostatnim kwartale 2015 roku otworzyła 7 nowych perfumerii i ma obecnie w Polsce 121 sklepów i drogerię internetową. W strategii ekspansji firmy planowane jest otwarcie kilkudziesięciu kolejnych sklepów w ciągu najbliższych 3 lat.

W październiku zostały otwarte perfumerie Douglas w C.H. Sukcesja w Łodzi, w katowickim Supersamie, w C.H. Nowy Rynek w Jeleniej Górze oraz w Galerii Jurowieckiej w Białymstoku. W listopadzie odbyły się 3 kolejne otwarcia: w Warszawie Ferio Wawer, w Zielonych Tarasach w Bydgoszczy oraz w Galerii Galena w Jaworznie. Pod koniec października w katowickim Silesia City Center został otwarty kolejny House of Beauty Douglas w formie shop in shop, m.in. MAC i Laura Mercier. W Douglas dostępnych jest na wyłączność 70 marek, m.in. Sensai, Collistar, Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, a ostatnio również diego dalla palma i the Balm. 

  – Widzimy duży potencjał w rozwoju luksusowego rynku kosmetycznego w Polsce, dlatego ekspansja Douglas obejmuje również średniej wielkości miasta, gdzie znajduje się ponad jedna trzecia naszych perfumerii– mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Prezes Douglas Polska

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.