Dr. Oetker startuje z wielkanocną kampanią

Autor: dlahandlu.pl 1 lutego 2016 11:54

„Sekret królowych wypieków” to hasło kampanii reklamowej Drożdży instant i słodkich dekoracji Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w TV, prasie i Internecie.

W połowie lutego ruszy intensywna kampania reklamowa promująca Drożdże instant oraz szeroki wachlarz słodkich dekoracji Dr. Oetkera. Apot zachęca do rodzinnego przygotowania i dekorowania drożdżowych wypieków. Wraz ze startem kampanii na stronie www.oetker.pl zostanie uruchomiony specjalny serwis z przepisami i inspiracjami na Wielkanoc i nie tylko.

Kampania w prasie kobiecej, obejmująca najbardziej poczytne tytuły będzie promowała przepisy na drożdżowe wypieki. Emisje reklamy zakładają 30 sekundowy spot nadawany zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVP, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane