Dr. Oetker z przedświąteczną kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2018 10:11

Dr. Oetker z przedświąteczną kampanią reklamową Fot. materiały prasowe

„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w TV, prasie i internecie.

W połowie lutego ruszyła intensywna kampania reklamowa, składająca się z dwóch 10 sekundowych spotów telewizyjnych, promujących dodatki do pieczenia Ze Świata Natury Dr. Oetkera: w szczególności ekstrakty naturalne oraz cukry z unikatowymi skórkami cytrusów eko z Włoch czy wanilii Bourbon z Madagaskaru. Wszystkie produkty z nowej linii to w 100% naturalne składniki bez dodatku barwników, konserwantów czy alkoholu, w przypadku ekstraktów w płynie. Kobiece, utrzymane w wiosennym klimacie spoty zachęcają do przygotowania naturalnych, pełnych aromatu domowych wypieków z użyciem najwyższej jakości składników pochodzących z różnych stron świata.

Reklamy telewizyjne nadawane są zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych. Zaplanowany czas emisji dwóch spotów dla produktów z linii Ze Świata Natury Dr. Oetkera jest od 15.02.2018 do 31.03.2018, a ich uzupełnieniem jest również kampania on-line w terminie od 15.02.2018 do 15.04.2018. Kampania w internecie realizowana jest poprzez reklamy banerowe, tapety, posty na Facebooku, pre-rolle video na YouTube, jako krótkie inspirujące filmy na stronach o tematyce kobiecej oraz kulinarnej.


 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane