Drogeria Jawa w Płońsku zwiększyła powierzchnię sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 12 listopada 2015 14:06

W połowie października została otwarta po przebudowie franczyzowa drogerii Jawa w Płońsku. Jej powierzchnia handlowa powiększyła się dwukrotnie  - do 250 mkw.

Nowa powierzchnia umożliwiła  poszerzenie niedoszacowanych kategorii, co umożliwi znaczny wzrost obrotów. Wprowadzone zostały nowe szafy kosmetyczne, jak również nowe regały na akcesoria kosmetyczne. Drogeria Jawa w Płońsku zastosowała także elementy identyfikacji wizualnej zgodne ze standardami sieci Jawa m.in.: dekory nad regałami czy nowy, podświetlany szyld zewnętrzny.

Pod szyldem Jawa działa ponad 540 sklepów.
Jawa to projekt detaliczny organizowany przez Komplex Torus Sp z o.o adresowany do osób szukających pomysłu na biznes, prowadzących drogerię lub stoisko chemiczno - kosmetyczne w markecie spożywczym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane