Drożdżówka Radziwiłłówka pojawi się w asortymencie dużej sieci handlowej

www.portalspozywczy.pl 11 sierpnia 2017 14:37

Pod koniec 2016 roku w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi hucznie zaprezentowano "Radziwiłłówkę" - drożdżówkę o prozdrowotnym składzie, która w 2017 roku miała trafić do większości polskich szkół. Po ośmiu miesiącach od tamtej chwili okazuje się, że "Radziwiłłówka", szybciej niż do uczniowskich tornistrów, ma szanse trafić do sprzedaży detalicznej.

Radziwiłłówka zawiera poniżej 15 g cukru, 10 g tłuszczu oraz 1,2 g soli w 100 gramach produktu gotowego. Receptura jest zgodna z tzw. czystą etykietą. Bułka produkowana jest w oparciu o dwa składniki: opracowany przez SGGW koncentrat produkowany przez firmę AKO S.A. z Bydgoszczy oraz nadzienie "frużelada" o smakach m.in. jagoda-winogrono i jabłko-winogrono produkowane przez firmę Zentis z Siedlec. Dystrybucją drożdżówek zajmie się firma AKO S.A., która współpracuje z 6 tys. piekarni w całej Polsce.

Pierwsze dostawy Radziwiłłówek miały dotrzeć do szkół w 2017 roku. 

Tyle dowiedzieliśmy się w grudniu. Jak sytuacja wygląda dziś? Z naszych rozmów z osobami odpowiedzialnymi za projekt wynika, że ambitne plany twórców "Radziwiłłówki" nie do końca się sprawdziły, zwłaszcza na odcinku szkolnym. 

Jak mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Mackiewicz, dyrektor generalny firmy AKO S.A., już we wrześniu Radziwiłłówka zostanie wprowadzona do asortymentu "dużej sieci handlowej w Polsce". Mackiewicz nie ujawnia jej nazwy, zapewnia jednak, że zainteresowanie odbiorców z kanału nowoczesnego jest duże.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane