Dumping problemem przy współpracy producentów z sieciami handlowymi

Autor: portalspozywczy.pl 8 września 2010 10:58

- Dużo się mówi na temat Kodeksu Dobrych Praktyk Handlowych i uważam, że to już jest spory sukces. Sytuacja bardzo się poprawiła w stosunku do tego co było jeszcze rok temu. Trzeba się przyzwyczaić do specyfiki handlu z sieciami. Nadal dużym problemem jest dumping cenowy, stosowany przez niektóre firmy, które wstawiają swoje produkty do supermarketów - uważa Dariusz Sapiński, prezes GK Mlekovita.

W jego opinii mniejsze zakłady na pewno mają trudniej. - Wielkość Mlekovity daje jej siłę, a sieci chcą mieć cały czas pełne półki. Może wzrosty sprzedaży przez sieci nie są oszałamiające, ale za to stałe. I co najważniejsze nie ma spadków - podkreśla prezes Sapiński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,72

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane