Dunkin’ Donuts zaostrza "wojnę śniadaniową" z McDonald's i Starbucks

Autor: PAP 3 marca 2016 13:11

Sieć Dunkin’ Donuts oferująca legendarne pączki notuje mniejszą sprzedaż, za to konkurencja jest na prowadzeniu, dlatego ostro bierze się do roboty i przystępuje do "modernizacji" menu oferowanego w 8.400 swoich kawiarni w USA.

Oferowanie śniadań to bardzo szybko rosnący rynek w sieciach fast food, a Dunkin’ Donuts może dużo na tym skorzystać poprzez mocną reklamę swojej oferty - oceniają analitycy.

W IV kw. 2015 r. Dunkin’ zanotował spadek sprzedaży w swoich placówkach na amerykańskim rynku o 0,8 proc. Był to pierwszy spadek sprzedaży od 2011 roku. Również mniej klientów odwiedziło sklepy tej sieci. Dla prezesa Dunkin’ Donuts Nigela Travisa oznacza to, że czas zabrać się do solidnej roboty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane