Dunnhumby zajmie się sprzedażą reklam na terenie sklepów Tesco

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2017 09:41

Dunnhumby zajmie się sprzedażą reklam na terenie sklepów Tesco Fot. Shutterstock.com

Firma dunnhumby przejmuje zarządzanie usługami komunikacji POS, degustacją oraz mediami online w sklepach Tesco. Dotychczas firma obsługiwała program lojalnościowy Tesco i mailingi. Connect Media wykorzysta dane dotyczące zachowań konsumenckich 6 mln aktywnych klientów Clubcard w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

Connect Media będzie docierać z reklamami za pośrednictwem mailingów Clubcard, za pośrednictwem Tesco.com i sms-ów oraz podczas zakupów w sklepach Tesco (narzędzia POS). W ostatnich 4 latach dunnhumby zrealizowało 2865 kampanii w brytyjskich sklepach Tesco. W Tajlandii, gdzie Connect Media działa od 2 lat, powstało już ponad 1000 kampanii dla ponad 200 marek i ich agencji, generując 18,5 miliarda kontaktów z marką i zdobywając ponad 24 miliony nowych konsumentów dla ich produktów.

Marki i agencje mogą już pracować z Connect Media, przygotowując kampanie planowane od
1 stycznia 2018 r. Dunnhumby to spółka należąca do Tesco.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • tesco 2017-11-08 10:04:33

    biedne pos media i martunia:)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane