Duński napój Ciocio debiutuje w Polsce z nowymi smakami i konkursem

Autor: dlahandlu.pl 23 sierpnia 2017 10:37

Duński napój Ciocio debiutuje w Polsce z nowymi smakami i konkursem

Nowością na polskim rynku są napoje Cocio Milk Shake w trzech wariantach: cappuccino, czekolada oraz z białą czekoladą i malinową nutą. W Polsce najbardziej popularne napoje Cocio to kawy mrożone w puszkach o smaku klasycznego espresso i waniliowej ice latte.

Marka Cocio rzuciła wyzwanie czterem polskim influencerom, by rozsmakowali się w „Drodze Matce” po swojemu. Teraz każdy ma okazje spełnić swój amerykański sen i wyruszyć do USA ich śladami drogą 66. Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść na www.smakujcocio.pl i dodać do galerii konkursowej zdjęcie lub film pokazujące „Jak smakujesz życie”.

Marka Cocio powstała w Danii w 1951r., kiedy Anke Pallese opracował recepturę gotowego mleka czekoladowego. Mleko czekoladowe Cocio powstaje z mleka, kakao i cukru. Puste butelki są napełniane mieszanką trzech składników. Po zamknięciu, butelki są podgrzewane do temperatury ponad 100⁰C, która utrzymywana jest przez pół godziny. Ten zabieg sprawia, ze składniki się karmelizują i mleko nabiera wyjątkowego smaku. Następnie butelki leżakują jeszcze 5 dni, żeby smak Cocio dojrzał i ostatecznie się wykształcił. Mleko czekoladowe w tej postaci trafia na półki sklepowe.

Producentem napoju jest Arla Foods.





Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Dun 2017-08-23 11:56:09

    Kocio, Kocio.....

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane