Duża konkurencja na polskim rynku kawiarni

www.portalspozywczy.pl 3 kwietnia 2017 14:36

– Każda nowa marka ma szansę wejść na rynek i znaleźć dla siebie miejsce. Jednak aby ostatecznie odnieść duży sukces, będzie musiała pokonać sporą konkurencję, z jaką mamy obecnie do czynienia w Polsce – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl, Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

Polacy coraz częściej i chętniej odwiedzają kawiarnie, co stanowi niewątpliwą zachętę dla nowych sieci oraz kawiarni alternatywnych. Jednocześnie na rynku panuje duża konkurencja. Czy to dobre perspektywy dla nowych graczy?

– Obserwujemy coraz większe zainteresowanie tematyką kawy wśród Polaków. Poszukiwanie smaków, nowych doznań i sposobów przygotowania to kwestie, które są im coraz bardziej bliskie. Dla nas jest to bardzo dobra wiadomość, bo to proces, w którym chcemy uczestniczyć i w którym możemy podzielić się  swoją wiedzą z naszymi gośćmi – mówi Adam Mularuk, Brand President marki Starbucks.

Dodaje jednocześnie, że na rynku mamy kilku największych i najbardziej rozpoznawalnych graczy, należących do samej czołówki europejskich kawiarni sieciowych i marek kawowych. Jego zdaniem, by odnieść sukces biznesowy na tak nasyconym jak rynku, za rozwojem sieci kawiarnianej musi stać coś więcej niż tylko duża liczba lokali.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,18

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane