Dwie marki odzieżowe Only i Pako Lorente w bydgoskim Metropolitan Outlet

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2017 11:03

Powiększa się grono najemców powstającego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet. Do znanych marek, które będą tworzyły ofertę modową obiektu, dołącza duńska marka odzieżowa Only oraz polski producent wysokiej jakości odzieży męskiej Pako Lorente.

Pierwsza z nich oferuje kolekcje odzieży damskiej. W salonie o powierzchni 212 mkw.  klientki znajdą szeroki wybór stylowych jeansów, swetrów i sukienek wykonanych z najwyższej jakości materiałów i produkowanych według wysokich standardów. Każda kolekcja łączy w sobie najgorętsze światowe trendy, projektowane tak, by zapewniały nie tylko stylowy wygląd, lecz także swobodę całodziennego użytkowania.

Z kolei w lokalu o powierzchni 145 mkw. marka Pako Lorente - dedykowana współczesnym mężczyznom, którzy cenią sobie dobrą jakość w przystępnej cenie – zaoferuje stylizacje na każdą okazję zaczynając od klasycznych, biznesowych po casualowe, wyróżniające się na tle zachowawczej mody męskiej.

– Pako Lorente to marka dla ludzi, którzy cenią dobry styl, kochają życie, mają pasje, podążają za marzeniami i realizują swoje cele. Nasze kolekcje projektowane są zgodnie z obowiązującymi trendami w modzie i spełniają oczekiwania najbardziej wymagających mężczyzn – mówi Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente. – Mamy rozbudowaną sieć salonów regularnych w galerach handlowych w całej Polsce,  dlatego punkty w centrach outletowych, takich jak Metropolitan Outlet, są dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju -dodaje Rafał Chrapkowicz.

Ofertę modową Metropolitan Outlet budują również takie marki, jak Guess, Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, Kubenz, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion, ONYXX czy Ewtex.

Bydgoski Metropolitan Outlet zaoferuje mieszkańcom regionu nowoczesną przestrzeń zakupową. Na powierzchni 17 000 mkw. znajdzie się ponad 60 salonów outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz z ofertą w atrakcyjnych cenach. Sektor mody uzupełni bogata oferta sportowa marki 4F, oferta wyposażenia wnętrz marek Dajar Home & Garden oraz Home & Cook, a także pierwszy w Bydgoszczy outletowy salon z elegancką biżuterią firmy Apart. Ofertę obiektu uzupełnią również liczne punkty gastronomiczne i usługowe, plac zabaw dla dzieci czy stacja paliw. Mocną stroną inwestycji będzie z pewnością funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 000 mkw.

Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na jesień 2018 roku. NEINVER, czołowy operator centrów outlet w Polsce i Europie, będzie odpowiedzialny za zarządzanie powstającym centrum outletowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane