Dwucyfrowy wzrost Lidla we Francji

Autor: dlahandlu.pl 2 marca 2018 10:48

Michel Biero, członek zarządu francuskiego oddziału Lidla, omówił działalność sieci na najważniejszym rynku zagranicznym niemieckiego dyskontera. - Rok 2017 był bardzo dobrym rokiem i przewyższył nasze oczekiwania. Odnotowaliśmy ładny, dwucyfrowy wzrost - powiedział francuskiemu magazynowi handlowemu LSA na kilka dni przed końcem roku finansowego. -  Pozostaniemy na tej fali w kolejnym roku - dodał.

Przedstawiając dane dotyczące sprzedaży powiedział, że już w 2016 roku Lidl Francja przekroczył granicę 10 mld euro sprzedaży. Zapowiedział też, że sieć nie będzie dokonywała żadnych zmian w strategii inwestycyjnej.

Lidl swoją ofertę kieruje głównie do rodzin, w tym rodzin z dziećmi i osób posiadających zwierzęta domowe. Detalista właśnie wprowadzili asortyment dla dzieci w całym kraju, który jest promowany na międzynarodowej stronie lidl-baby.com. Współpracuje z marką Blédina, oferując około 50 produktów. Karmy dla zwierząt również były ostatnio w centrum uwagi. Prostota - tak Biero definiuje podejście Lidla do konsumentów,

W odniesieniu do liczby sklepów firmy, która od kilku lat oscyluje w okolicach 1500 placówek, Biero przyznał, że ekspansja nie została jeszcze wznowiona, ponieważ wiele punktów wciąż musi przejść poważną modernizację. - Pozostało jeszcze około półtora roku pracy - powiedział przedstawiciel zarządu. Modernizacje obejmą około 200 starszych sklepów o powierzchni od 600 do 800 metrów kwadratowych. Aby poprowadzić ten proces, Lidl powołał nowego dyrektora ds. nieruchomości, Guillaume'a Calcoena.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane