Dyr. finansowy Jeronimo Martins: Kluczem sukcesu jest lokalizacja

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 10:55

Dla sieci dyskontów Biedronka ważnymi czynnikami rozwoju jest jakość produktów, cena, świeżość towarów, ale także lokalizacja sklepów. To klucze do sukcesu i w ten sposób firma chce się rozwijać. W tym kierunku będzie także rozwijał się rynek - powiedział podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu Nuno Sereno, dyrektor finansowy i członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

Nuno Sereno podkreślił, że Biedronka zmieniała wystrój sklepów, bo polski konsument coraz większą uwagę przykłada do świeżości oferowanych w sklepach produktów. - W 2012 r. zmieniliśmy wystrój sklepów i przenieśliśmy świeże artykuły na początek, w pobliże wejścia do naszych sklepów i nasi klienci to docenili - przyznał.

Działalność Jeronimo Martins w Polsce to ponad 2.250 sklepów Biedronka zlokalizowanych w około 800 miejscowościach oraz sieć drogerii Hebe. To także kilkanaście biur i centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju. Jeronimo Martins zatrudnia w Polsce ok. 40.000 osób

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.