Dyrektor ALDI: Dyskonty ewoluują wraz z potrzebami klientów (wywiad)

Autor: dlahandlu.pl 3 lipca 2018 09:41

Dyrektor ALDI: Dyskonty ewoluują wraz z potrzebami klientów (wywiad) Na zdj. Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI w Polsce, fot. ALDI

- Marka ALDI wchodziła na polski rynek ze strategią hard dyskontu. Dziś nadal pozostajemy wierni najważniejszym wartościom marki, jak jakość, produkt i cena, jednak z większym naciskiem na doświadczenia zakupowe. Ma być nie tylko jakościowo i korzystnie cenowo, ale też przyjemnie, wygodnie i różnorodnie - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI w Polsce.

ALDI jest na polskim rynku już 10 lat. Jak podsumowałby Pan ten czas…

Przebyliśmy długą drogę, aby znaleźć się w miejscu, w którym jesteśmy dzisiaj. 10 lat marki ALDI w Polsce to czas cennych doświadczeń, w głównej mierze poznawania oczekiwań klientów. Obecnie intensywnie wprowadzamy w życie te spostrzeżenia, dostosowując przyjętą strategię do oczekiwań klientów i trendów na rynku. Widać to szczególnie w kontekście asortymentu i nowych wnętrz naszych sklepów. Marka ALDI wchodziła na polski rynek ze strategią hard dyskontu. Dziś nadal pozostajemy wierni najważniejszym wartościom marki, jak jakość, produkt i cena, jednak z większym naciskiem na doświadczenia zakupowe. Ma być nie tylko jakościowo i korzystnie cenowo, ale też przyjemnie, wygodnie i różnorodnie. Polacy dokonują zakupów niemal codziennie, powinny więc one dostarczać pozytywnych emocji i zadowolenia z dokonywanych wyborów.

W trakcie tych 10 lat asortyment został niemal potrojony. Systematycznie go rozszerzaliśmy i doskonaliliśmy w oparciu o oczekiwania polskiego konsumenta. Przełomowym momentem było wprowadzenie we wszystkich sklepach pieców do wypieku pieczywa, a także artykułów markowych. Dzięki rozszerzaniu współpracy z lokalnymi i regionalnymi dostawcami, jesteśmy dziś w czołówce pod kątem różnorodności oferty warzyw i owoców. Posiadamy szereg marek własnych, które odpowiadają na potrzeby dzisiejszego klienta: artykuły bio marki GutBio, produkty FAIR z certyfikatem Fairtrade czy certyfikowane ryby ze znakiem MSC. Zadowolenie klientów z dokonywanych w naszych sklepach zakupów ma też drugi wymiar. Mowa o coraz większej świadomości klientów. Odpowiadamy na nią licznymi certyfikatami produktów, zarówno pod kątem ekologii, jak i jakości. Rozpoczynaliśmy od otwarcia ośmiu sklepów w Polsce, dziś posiadamy markety w 129 lokalizacjach i planujemy dalszy rozwój. Wielu pracowników zatrudnionych na samym początku działalności ALDI w Polsce, nadal z nami pracuje. To najlepsze potwierdzenie, że ALDI w Polsce jest dobrym miejscem na podjęcie i kontynuowanie zatrudnienia. W Polsce jesteśmy obecni 10 lat, a jako globalny brand ALDI funkcjonuje od ponad 100 lat, co daje możliwość lokalnego rozwoju w oparciu o solidny fundament i międzynarodowe doświadczenia.

  • zadowolony 2018-07-11 18:51:09

    Jedyny sklep, w którym można w spokoju i bez względnych kolejek zrobić zakupy. Tylko dajcie więcej oryginalnych niemieckich towarów z Aldi Nord i Sued...

  • ej 2018-07-03 16:44:48

    Pamiętam dyrektora jak na otwarciu sklepu we Wrocławiu wykładał owoce i warzywa w lateksowych rękawiczkach... śmiechu co nie miara:)

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.