Dyrektor Biedronki: Duże aglomeracje są dla nas jednym z priorytetów rozwoju

Autor: portalspozywczy.pl 23 sierpnia 2011 18:38

- Jest tam jeszcze dużo miejsca dla naszych sklepów, a te, które funkcjonują, pokazują, jak dobrze jest przyjmowana nasza oferta - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka. W samej Warszawie dyskonter otworzył do tej chwili ok. 30 sklepów.

- W obrębie szeroko rozumianej aglomeracji warszawskiej funkcjonuje około 3 milionów mieszkańców. To daje wyobrażenie o możliwościach rozwoju. Nawet podwojenie liczby naszych sklepów nie przyniesie efektu nasycenia. Dlatego zrobimy wszystko, aby jak najskuteczniej rozwijać naszą sieć na tym terenie - mówi Tomasz Suchański.

Sieć Biedronka liczy obecnie ponad 1700 sklepów, a do 2015 roku planuje zwiększyć tę liczbę do 3000.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,04

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane