Dyrektor Biedronki: Mam jasny cel - ponad 3 tys. sklepów do 2015 r.

www.portalspozywczy.pl 19 marca 2013 09:11

Naszym celem nie jest bycie trzecią, czy drugą firmą w Polsce, naszym głównym celem jest zwiększanie liczby klientów odwiedzających nasze sklepy. Z tej perspektywy widzimy ciągle duże możliwości rozwoju. Oczywiście, z tym wiążą się też inne ambicje. Chcemy nadal dynamicznie się rozwijać, mamy jasny plan, który zakłada osiągnięcie ponad 3 tys. sklepów Biedronka do 2015 r. - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka.

- Rankingi są ważne, ale mają to do siebie, że często nie są w stanie pokazać tego, co dana firma robi i na jakim etapie rozwoju się znajduje. To, co dla nas najważniejsze to ponad 3,5 mln wizyt klientów w naszych sklepach każdego dnia. W efekcie zanotowaliśmy ponad 1 mld wizyt klientów w sklepach Biedronka w 2012 r. To daje potężną siłę do dalszego działania - dodaje dyrektor Biedronki.

- Mamy sklepy, które powstały na działkach o powierzchni 6-7 tys. mkw. Są to nasze własne placówki, wybudowane przez nas od podstaw, gdzie teoretycznie jest miejsce, żeby postawić stację paliw. Wiemy, że to rozwiązanie może przyciągać klienta. Widzimy, że robią to inne sieci, nie tylko w Polsce, ale i na świecie.Trzeba jednak pamiętać, że Biedronka jest dość specyficznym formatem, mamy trochę inne podejście do tego, w jaki sposób chcemy przyciągnąć klienta do naszych sklepów i stacji paliw nie planujemy uruchamiać. Informacje, sugerujące, że może być inaczej, są tylko spekulacjami. Głosy w Portugalii pojawiające się w przeszłości i mówiące o takich projektach odzwierciedlają naturalne prawo Grupy Jeronimo Martins do kreślenia potencjalnych kierunków rozwoju w dłuższej perspektywie. Nie były jednak deklaracją konkretnych inwestycji - dodaje Suchański.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8018

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555459

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.