Dyrektor Biedronki: Nie będziemy przejmować dużych sieci, inwestujemy we franczyzę

Autor: www.dlahandlu.pl 27 lutego 2014 13:25

Dyrektor Biedronki: Nie będziemy przejmować dużych sieci, inwestujemy we franczyzę

W tym roku Biedronka otworzy 300 nowych sklepów. W tej liczbie znajdą się również mniejsze sklepy oraz placówki franczyzowe. - Aktualnie mamy 36 takich sklepów. Franczyzę będziemy rozwijać w miejscowościach liczących 2-2,5 tys. mieszkańców - powiedział Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.

- Mniejszy sklep Biedronki ruszył ostanio na dworcu w Krakowie. Ma 200 mkw. powierzchni, oferuje inny asortyment - jest nastawiony na konsumenta kupującego "w biegu" - dodał Suchański. Dyrektor sieci uważa, że w dużych aglomeracjach, m.in. w Warszawie, wciąż jest miejsce dla kolejnych sklepów Biedronki. 

Spółka nie przewiduje natomiast większych akwizycji.

Przeczytaj także:

- Jako duży podmiot mielibyśmy problem z uzyskaniem zgody UOKiK-u. Jesteśmy natomiast gotowi przejmować mniejsze sieci w dużych miastach, co nie zaburzyłoby sytuacji na ogólnopolskim rynku - podkreślił Suchanski.

Na koniec 2013 r. sieć składała się z 2.393 sklepów o łącznej powierzchni 1,5 mln mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.