Dyrektor CH: Obiekty typu convenience mniej odczują ograniczenie handlu w niedziele

Property News 4 grudnia 2017 09:25

Trójmiejskie galerie każdego dnia goszczą turystów i klientów biznesowych z całego świata. Jak znaleźć złoty środek i - oprócz dalekich gości - zadowolić też mieszkańców Trójmiasta oraz studentów - mówi dla Propertynews.pl Anna Thomas, dyrektor zlokalizowanego tuż przy gdańskim Starym Mieście Centrum Handlowego Madison.

Na handlowej mapie Trójmiasta jest blisko 30 galerii. Trudno pozyskuje się najemców przy takiej konkurencji?

Rzeczywiście od 2003 roku na terenie Trójmiasta powstało kilkanaście obiektów handlowych. Przy dużej konkurencji trzeba umieć się wyróżnić by najemcy chcieli u nas otwierać swoje lokale i pozostawać w nich jak najdłużej. Madison nie tylko utrzymuje dobre wyniki, ale  wykazuje  trendy wzrostowe. Niezmiennie od 2007 roku utrzymujemy najniższy w Trójmieście wskaźnik pustostanów – zaledwie 2,5 proc., a liczba klientów w przeliczeniu na metr kwadratowy jest porównywalna z najlepszymi obiektami w kraju.

W porównaniu z konkurencją Madison wyróżnia się jako obiekt typu „convenience”. Ze względu na lokalizację jest idealnym miejscem na szybkie i komfortowe zakupy w drodze do pracy czy smaczny posiłek pomiędzy wycieczkami po Gdańsku. To sprawia, że potencjał obiektu dostrzegają również najemcy, z których zdecydowana większość jest z nami praktycznie od początku.

Galeria przechodzi serię zmian. Latem otworzyliśmy nową strefę gastronomiczną – Madison Food Zone z kuchnią z całego świata, którą klienci mogą cieszyć się w nowych wnętrzach z widokiem na Stare Miasto.

Czym ci najemcy różnią się od siebie?

Jest to kwestia indywidualnych negocjacji umów. Najemcy raczej się uzupełniają, tworząc typowe dla większości europejskich miast połączenie oferty rozpoznawalnych światowych marek z lokalnymi smakami i zapachami. Określając strategię tenant-mixu bierzemy pod uwagę przede wszystkim charakter naszego obiektu oraz oczekiwania i potrzeby klientów. Dzięki śródmiejskiej lokalizacji – jesteśmy dla najbliższego otoczenia galerią po sąsiedzku. To obliguje do dbania także o dostępność ofert serwisowych i usług pierwszej potrzeby, takich jak krawiec, szewc, pralnia, kantor czy fryzjer. W Madisonie uzupełnieniem tych usług są także najemcy części biurowej,  np.: notariusz, szkoła językowa, kancelaria prawna, pracownia projektowa, a także centrum medyczne z gabinetami lekarzy specjalistów oraz klinikami Invicta i Invicta Anti-Aging. 

Galeria Madison przechodzi modernizację. Nowa strefa gastronomiczna, windy, czym jeszcze będzie kusić najemców?

Nasz projekt rewitalizacji zmierza do tego, by Madison pozostał miejscem przyjaznym i kameralnym, oferującym zakupy, ale również przyjemne spędzanie czasu.

  • melisa 2017-12-05 17:28:00

    Ustawa pomoze przede wszystkim drobnym polskim handlowycom, którzy w postaci konkurencji galerii handlowych mają nparwdę pod górkę

  • nedved 2017-12-05 17:27:01

    Dobrze, że będzie ta ustawa, i te molochy konsumpcji zostaną chociaż w niedziele zamknięte, no i dobrze że w razie czego będzie można pójść do małe sklepu po zakupu:😊

  • kolec 2017-12-05 17:15:38

    Jestem zwolennikiem tej ustawy, myślę, że nie spowoduje ona masowych bankurctw i wzrostu bezroboacia, żetsrzą w tym wywiadzie też próżno szukać alarmistycznego tonu

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane