Dyrektor Frosty: Marki własne największym zagrożeniem dla marek z najniższej półki

www.portalspozywczy.pl 27 lutego 2015 14:30

Marki własne są największym zagrożeniem dla marek z najniższej półki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.

Sieci cały czas rozwijają segment marek własnych. Część producentów żywności widzi w tym szansę na współpracę i skokowe zwiększenie sprzedaży, inni podkreślają zagrożenie, jakie private labels stanowią dla rynku produktów brandowych. W ocenie Pawła Wojciechowskiego marki własne są największym zagrożeniem dla marek z najniższej półki. - Dla produktów markowych stają się konkurencją, choć stosunkowo niska cena produktów marek prywatnych wiąże się z pewnymi różnicami w jakości oferowanych produktów, wciąż na korzyść produktów markowych - zaznacza dyrektor handlowy Frosty.

Równocześnie dyskonty zaczynają na stałe wprowadzać do swojej oferty produkty markowe znanych producentów, np. dania gotowe czy przetwory. - Na pewno możliwość wejścia ze stałą ofertą do sieci dyskontów to dla producenta świetna okazja do powiększenia sprzedaży - komentuje Wojciechowski. - Z drugiej strony dyskonty nie robią tego bezinteresownie. Wprowadzając produkty znanych marek do oferty poszerzają grono swoich klientów, zmieniają swój wizerunek - akcentuje ekspert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane