Dyrektor Galerii Mokotów: Oferta gastronomiczno-lifestylowa coraz ważniejsza dla klientów

Property News 17 września 2013 15:03

Przebudowa piętra restauracyjnego to jedna z najnowszych inwestycji warszawskiej Galerii Mokotów. - Od kilku lat w centrach handlowych zmieniają się proporcje pomiędzy powierzchnią modową a gastronomiczno-lifestylową na korzyść tej drugiej. To bardzo wyraźny trend, który wyznaczył kierunek naszego działania - wyjaśnia w rozmowie z Propertynews.pl Paweł Klimczak, dyrektor Galerii Mokotów w Warszawie.

Zdaniem dyrektora Galerii Mokotów, podnoszenie standardu centrum handlowego jest bardzo istotne. - Współczesny klient jest bardzo czuły na punkcie czystości i estetyki, oczekuje wyszukanej, nowoczesnej i niestandardowej architektury. W rokrocznie przeprowadzanych badaniach widzimy jak zwiększa się procent respondentów, którzy przy wyborze centrum kierują się czynnikami poza zakupowymi, takimi jak estetyka i architektura wnętrz, jakość świadczonych usług i oferta usług dodatkowych, często powiązanych z programem lojalnościowym - tłumaczy.

Klimczak zaznacza, że celem zmian w obiekcie jest zwiększenie średniego czasu odwiedzin i zaproponowanie klientom czegoś nowego, czego nie oferuje e-commerce. - Z uwagi na położenie Galerii Mokotów w zagłębiu biurowym mamy nadzieję, że poszerzona oferta gastronomiczna spowoduje jeszcze większą odwiedzalność centrum, co powinno także mieć pozytywny wpływ na obroty najemców z innych segmentów - mówi Klimczak.

Galeria Mokotów została otwarta w 2000 roku. Oferuje 260 sklepów. Wśród najemców gastronomicznych są takie sieci jak: Subway, KFC, Salad Story, Chłopskie Jadło, Vapiano, Starbucks czy Empik Cafe.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.