Dyrektor Ikea Centres: Polskie centra handlowe muszą wzmocnić ofertę rozrywkową

Autor: Puls Biznesu 4 lutego 2016 09:03

Mikael Andersson, dyrektor zarządzający Ikea Centres Poland, zauważa w rozmowie z Pulsem Biznesu, że polskie centra handlowe muszą wzmocnić ofertę rozrywkową.

Według Andressona w ostatnim czasie znacząco zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków. Konieczna jest zmiana myślenia o centrach - nie jako o miejscu zakupów, ale o miejscu spotkań.

Wpływ na sam wygląd centrum jest olbrzymi. Potrzebują one większych części usługowo-rozrywkowych, zwłaszcza pod kątem rodziny. Potrzebna jest także sezonowa oferta na świeżym powietrzu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane