Dyrektor iSpot Apple Premium Reseller: W handlu ważne jest pierwsze wrażenie

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2016 12:29

Dyrektor iSpot Apple Premium Reseller: W handlu ważne jest pierwsze wrażenie Fot. iSpot Apple Premium Reseller

- Wizyta klienta w sklepie to wartość dodana w postaci customer experience. Jest to jeden z priorytetów naszych działań, gdyż doświadczenia klienta zebrane w kontakcie z marką decydują o tym, czy wróci on do nas ponownie. Każdy krok ma znaczenie: od lokalizacji salonu, przez oferowany produkt i dostępność internetową i stacjonarną usług, po kontakt z konsultantem w salonie. Zapewnienie klientowi usług na najwyższym poziomie na każdym z tych etapów jest wyzwaniem, ale również naszym know-how, które wypracowaliśmy na przestrzeni lat - mówi Tomasz Szczepański, dyrektor działu sprzedaży detalicznej iSpot Apple Premium Reseller.

Zdaniem Tomasza Szczepańskiego, bezpośrednie obcowanie z produktem i możliwość przetestowania go od razu sprawia, że klienci chętnie wykorzystują możliwość odwiedzenia stacjonarnych iSpotów. - Co więcej, w naszych salonach oferujemy klientom wiedzę i opiekę merytoryczną w lokalnych centrach szkoleniowych takich jak warszawska Premium Zone w Arkadii oraz iSpot w Galerii Posnania. Organizujemy w nim warsztaty z zakresu obsługi urządzeń i narzędzi oraz prowadzenia własnego biznesu. Prowadzimy też spotkania z inspirującymi gośćmi. Sprawiamy, że salony iSpot są miejscami spotkań z wiedzą i nowoczesną technologią. To wszystko aspekty, których doświadczyć można tylko w realu - mówi  dyrektor działu sprzedaży detalicznej iSpot Apple Premium Reseller.

I dodaje: - Oczywiście e-commerce jest koniecznością - dzięki niemu klienci mogą bez wychodzenia z domu kupić sprzęt, który oglądali w salonie, którym zainteresowali się podczas rozmowy z konsultantem. Co więcej, dostęp do otwartego non-stop sklepu pozwala korzystać z wielu atrakcyjnych ofert dostępnych jedynie przez Internet. Po zakupie produkt trafia bezpośrednio pod adres wyznaczony przez klienta. Tylko wnikliwe zrozumienie klientów i wyjście naprzeciw ich potrzebom zapewnia marce sukces, a klientowi satysfakcję. Taką gwarancję daje połączenie obu kanałów sprzedaży - podkreśla Tomasz Szczepański.

Socjologowie, analizując niemalejące zainteresowanie centrów handlowych, wskazują na takie czynniki jak wystrój, estetyka i atmosfera. - Z doświadczenia wiemy, że w handlu ważne jest pierwsze wrażenie. Dlatego nasze przeszklone witryny pokazują klientom przestronną, estetyczną przestrzeń, w której mogą się czuć swobodnie. Jasne kolory wnętrza i duża powierzchnia naszych salonów sprawiają, że można w nim „oddychać” – klient nie czuje się przytłoczony miejscem, do którego wchodzi. Nowoczesny, ale jednocześnie neutralny wystrój wnętrza tworzy harmonię z nowoczesną technologią. Z niezwykłą dbałością o szczegóły troszczymy się, by naszych klientów witały przyjemne odgłosy muzyki w klimatyzowanej przestrzeni i przyjazne oświetlenie. Właśnie te czynniki, według badań socjologów, mają ogromny wpływ na zachowania kupujących - uważa Tomasz Szczepański.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mirandel 2016-11-26 02:46:07

    I to by było na tyle w applu, bo o pierwszym wrażeniu i kupnie przychodzi okazja do użytkowania. Przez miesiąc bo wtedy wychodzi na jaw 2894735278 wad. Kiedyś apple to było coś, porządny sprzęt. A teraz? Małe chińskie rączki robią, to i do espo trzeba odsyłac bez przerwy. Chwała bogu że w tych serwisach mądrzy ludzie pracują i potrafią to wszystko porządnie do ładu doprowadzić za darmo, bo inaczej....uhhh ciężki by był żywot.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane