Dyrektor iSpot Apple Premium Reseller: W handlu ważne jest pierwsze wrażenie

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2016 12:29

Dyrektor iSpot Apple Premium Reseller: W handlu ważne jest pierwsze wrażenie Fot. iSpot Apple Premium Reseller

- Wizyta klienta w sklepie to wartość dodana w postaci customer experience. Jest to jeden z priorytetów naszych działań, gdyż doświadczenia klienta zebrane w kontakcie z marką decydują o tym, czy wróci on do nas ponownie. Każdy krok ma znaczenie: od lokalizacji salonu, przez oferowany produkt i dostępność internetową i stacjonarną usług, po kontakt z konsultantem w salonie. Zapewnienie klientowi usług na najwyższym poziomie na każdym z tych etapów jest wyzwaniem, ale również naszym know-how, które wypracowaliśmy na przestrzeni lat - mówi Tomasz Szczepański, dyrektor działu sprzedaży detalicznej iSpot Apple Premium Reseller.

Zdaniem Tomasza Szczepańskiego, bezpośrednie obcowanie z produktem i możliwość przetestowania go od razu sprawia, że klienci chętnie wykorzystują możliwość odwiedzenia stacjonarnych iSpotów. - Co więcej, w naszych salonach oferujemy klientom wiedzę i opiekę merytoryczną w lokalnych centrach szkoleniowych takich jak warszawska Premium Zone w Arkadii oraz iSpot w Galerii Posnania. Organizujemy w nim warsztaty z zakresu obsługi urządzeń i narzędzi oraz prowadzenia własnego biznesu. Prowadzimy też spotkania z inspirującymi gośćmi. Sprawiamy, że salony iSpot są miejscami spotkań z wiedzą i nowoczesną technologią. To wszystko aspekty, których doświadczyć można tylko w realu - mówi  dyrektor działu sprzedaży detalicznej iSpot Apple Premium Reseller.

I dodaje: - Oczywiście e-commerce jest koniecznością - dzięki niemu klienci mogą bez wychodzenia z domu kupić sprzęt, który oglądali w salonie, którym zainteresowali się podczas rozmowy z konsultantem. Co więcej, dostęp do otwartego non-stop sklepu pozwala korzystać z wielu atrakcyjnych ofert dostępnych jedynie przez Internet. Po zakupie produkt trafia bezpośrednio pod adres wyznaczony przez klienta. Tylko wnikliwe zrozumienie klientów i wyjście naprzeciw ich potrzebom zapewnia marce sukces, a klientowi satysfakcję. Taką gwarancję daje połączenie obu kanałów sprzedaży - podkreśla Tomasz Szczepański.

Socjologowie, analizując niemalejące zainteresowanie centrów handlowych, wskazują na takie czynniki jak wystrój, estetyka i atmosfera. - Z doświadczenia wiemy, że w handlu ważne jest pierwsze wrażenie. Dlatego nasze przeszklone witryny pokazują klientom przestronną, estetyczną przestrzeń, w której mogą się czuć swobodnie. Jasne kolory wnętrza i duża powierzchnia naszych salonów sprawiają, że można w nim „oddychać” – klient nie czuje się przytłoczony miejscem, do którego wchodzi. Nowoczesny, ale jednocześnie neutralny wystrój wnętrza tworzy harmonię z nowoczesną technologią. Z niezwykłą dbałością o szczegóły troszczymy się, by naszych klientów witały przyjemne odgłosy muzyki w klimatyzowanej przestrzeni i przyjazne oświetlenie. Właśnie te czynniki, według badań socjologów, mają ogromny wpływ na zachowania kupujących - uważa Tomasz Szczepański.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mirandel 2016-11-26 02:46:07

    I to by było na tyle w applu, bo o pierwszym wrażeniu i kupnie przychodzi okazja do użytkowania. Przez miesiąc bo wtedy wychodzi na jaw 2894735278 wad. Kiedyś apple to było coś, porządny sprzęt. A teraz? Małe chińskie rączki robią, to i do espo trzeba odsyłac bez przerwy. Chwała bogu że w tych serwisach mądrzy ludzie pracują i potrafią to wszystko porządnie do ładu doprowadzić za darmo, bo inaczej....uhhh ciężki by był żywot.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.