Dyrektor marketingu Lidla przechodzi do IKEA Retail

Autor: wirtualnemedia.pl 22 sierpnia 2016 10:41

Filip Fiedorow z początkiem listopada obejmie funkcję dyrektora marketingu IKEA Retail, zastępując Łukasza Ostrowskiego. Poprzednio Fiedorow zajmował takie stanowisko w Lidl Polska - poinformowały Wirtualnemedia.pl.

Dział marketingu IKEA Retail w Polsce pod kierownictwem Filipa Fiedorowa ma rozwijać sprzedaż wielokanałową, także w internecie. 

Jak podają Wirtualnemdia.pl.,Filip Fiedorow przez ostatnie trzy lata był dyrektorem marketingu w Lidl Polska, odpowiadał m.in. za serię kampanii z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej przez 7 lat był związany z Kompanią Piwowarską. Karierę zaczął w agencji reklamowej TequilaPolska.

Filip Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,47

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane