Dyrektor operacyjny Netto: Nowe technologie mają ogromny wpływ na komunikację z klientami

www.portalspozywczy.pl 26 maja 2017 10:27

Jedną z najważniejszych kwestii dla sieci sklepów Netto jest systematyczne analizowanie poziomu zadowolenia klientów oraz poznawanie ich opinii na różne tematy związane z procesem zakupowym. Te badania są realizowane przez Netto od ponad dwóch lat z wykorzystaniem elektronicznego systemu ankietowania Opinello, który pozwala na bieżąco weryfikować trendy konsumenckie i potrzeby klientów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska.

– W ramach ankiety badany jest też wskaźnik NPS, czyli narzędzie pozwalające na ocenę lojalności klientów. W planowaniu działań wspierających sprzedaż istotną rolę odgrywa także analiza wyników sprzedaży, która w Netto odbywa się w systemie SAP Retail – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska. 

– Wykorzystanie nowych technologii to bez wątpienia ważny aspekt rozwoju w wielu dziedzinach gospodarki, jednak, jeżeli chodzi o Netto, stawiamy na bezpośredni kontakt na linii sprzedawca – klient. Wierzymy, że dzięki temu osoby odwiedzające sklep Netto mogą robić zakupy w komfortowych warunkach oraz w każdej sytuacji mogą liczyć na profesjonalną obsługę i pomoc ze strony załogi. Tego rodzaju personalnej, osobistej pomocy nie są w stanie zapewnić klientom maszyny, takie jak kasy samoobsługowe – tłumaczy Sławomir Nitek.

Dodaje, że Netto jest jak najbardziej otwarte na wykorzystanie nowych technologii, które mogą ułatwić proces sprzedażowy. – Jako pierwsi na rynku retailu zaczęliśmy na bieżąco analizować opinie naszych klientów i wykorzystywać dane do udoskonalenia naszej oferty produktowej – mówi.

– Również jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy płatność kartami, a od ubiegłego roku nasi klienci mogą korzystać z systemu Android Pay. Dzięki tej metodzie użytkownicy telefonów z systemem Android mogą w łatwy i bezpieczny sposób zapłacić za swoje zakupy we wszystkich sklepach Netto – wyjaśnia Sławomir Nitek.

Jego zdaniem nowe technologie mają ogromny wpływ na komunikację z klientami. – O roli kanałów social media nikomu dzisiaj nie trzeba mówić, ale powoli zmieniają się także oczekiwania klientów jeśli chodzi o prezentacje oferty handlowej – tłumaczy dyrektor operacyjny Netto.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,21

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.