Dyrektor operacyjny Netto: Nowe technologie mają ogromny wpływ na komunikację z klientami

www.portalspozywczy.pl 26 maja 2017 10:27

Jedną z najważniejszych kwestii dla sieci sklepów Netto jest systematyczne analizowanie poziomu zadowolenia klientów oraz poznawanie ich opinii na różne tematy związane z procesem zakupowym. Te badania są realizowane przez Netto od ponad dwóch lat z wykorzystaniem elektronicznego systemu ankietowania Opinello, który pozwala na bieżąco weryfikować trendy konsumenckie i potrzeby klientów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska.

– W ramach ankiety badany jest też wskaźnik NPS, czyli narzędzie pozwalające na ocenę lojalności klientów. W planowaniu działań wspierających sprzedaż istotną rolę odgrywa także analiza wyników sprzedaży, która w Netto odbywa się w systemie SAP Retail – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska. 

– Wykorzystanie nowych technologii to bez wątpienia ważny aspekt rozwoju w wielu dziedzinach gospodarki, jednak, jeżeli chodzi o Netto, stawiamy na bezpośredni kontakt na linii sprzedawca – klient. Wierzymy, że dzięki temu osoby odwiedzające sklep Netto mogą robić zakupy w komfortowych warunkach oraz w każdej sytuacji mogą liczyć na profesjonalną obsługę i pomoc ze strony załogi. Tego rodzaju personalnej, osobistej pomocy nie są w stanie zapewnić klientom maszyny, takie jak kasy samoobsługowe – tłumaczy Sławomir Nitek.

Dodaje, że Netto jest jak najbardziej otwarte na wykorzystanie nowych technologii, które mogą ułatwić proces sprzedażowy. – Jako pierwsi na rynku retailu zaczęliśmy na bieżąco analizować opinie naszych klientów i wykorzystywać dane do udoskonalenia naszej oferty produktowej – mówi.

– Również jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy płatność kartami, a od ubiegłego roku nasi klienci mogą korzystać z systemu Android Pay. Dzięki tej metodzie użytkownicy telefonów z systemem Android mogą w łatwy i bezpieczny sposób zapłacić za swoje zakupy we wszystkich sklepach Netto – wyjaśnia Sławomir Nitek.

Jego zdaniem nowe technologie mają ogromny wpływ na komunikację z klientami. – O roli kanałów social media nikomu dzisiaj nie trzeba mówić, ale powoli zmieniają się także oczekiwania klientów jeśli chodzi o prezentacje oferty handlowej – tłumaczy dyrektor operacyjny Netto.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane