Dyrektor sieci ALDI: Nasze sklepy stają się miejscem codziennych zakupów

Autor: dlahandlu.pl 20 grudnia 2017 09:38

Dyrektor sieci ALDI: Nasze sklepy stają się miejscem codziennych zakupów fot. Shutterstock.com

Rok 2017 to czas kluczowych i dynamicznych zmian w firmie ALDI. Najistotniejszą w kontekście wyznaczania kierunku rozwoju ALDI w Polsce, było objęcie przez Oktawiana Torchałę stanowiska dyrektora generalnego w sierpniu br. Priorytetem spółki w mijającym roku była modernizacja i przebudowa sklepów ALDI zgodnie z nową koncepcją wizualną.

Efektem wprowadzonych zmian są nowoczesne, jasne i przyjazne wystrojem wnętrza gwarantujące przyjazną atmosferę i intuicyjne zakupy. Rewitalizacji poddano również tereny zielone oraz parkingi.  Markety zyskały również więcej światła dziennego dzięki nowym witrynom sklepowym - podaje sieć.

Koncentracja firmy na przebudowach i modernizacji sklepów przebiegała równolegle z nowymi otwarciami, w oparciu już o nowy format. Nowo powstałe markety są zlokalizowane głównie w dużych miastach, m.in. Poznaniu, Warszawie czy Wrocławiu.

2017 rok to również duży sukces sieci ALDI w kontekście rozszerzania asortymentu, który został niemal podwojony. Wprowadzane produkty to zarówno lubiane i chętnie wybierane przez konsumentów, ze względu na stosunek jakości do ceny, marki własne ALDI, jak i produkty markowe, szeroko znane na polskim rynku. Analiza trendów rynkowych i sygnałów płynących od klientów, zaowocowała wzbogaceniem asortymentu m.in. w dziale produktów ekologicznych i z zakresu zdrowej żywności, produktów dla dzieci oraz elektroniki czy kosmetyków. Priorytetem dyskontu jest niezmiennie oferta świeża. Sieć może pochwalić się jedną z najbardziej bogatych ofert pieczywa oraz owoców i warzyw. Klienci mogą wybierać aż z 35 rodzajów pieczywa czy 131 rodzajów owoców i warzyw (w tym 15 bio) (dane na podstawie wybranego tygodnia).

Od 2 października br. sieć wprowadziła również nową komunikację promocji pod nazwą „Okazje Tygodnia”, aby zwiększyć dostępność artykułów w okazyjnych cenach i uprościć system promocji. Wyeksponowano „okazje świeże”, w ramach których znajdują się artykuły z asortymentu owoców i warzyw, pieczywa, świeżego mięsa i ryb, a także „okazje na weekend”, obowiązujące od poniedziałku do niedzieli. „Okazje Tygodnia” zastąpiły obowiązującą do tej pory „Super Cenę”.

– Dzięki zmianom które zaszły w sklepach ALDI w 2017 roku, nasze sklepy są coraz częściej wybierane jako miejsce codziennych, kompleksowych zakupów. Klienci doceniają nie tylko atrakcyjne ceny, z którymi jesteśmy kojarzeni, ale postrzegają nasze sklepy jako miejsce przyjazne i nowoczesne, w którym można zaopatrzyć się w różnorodne produkty w ramach licznych grup asortymentowych – komentuje Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI Polska.

  • Greg 2018-01-25 19:30:47

    Faktycznie Lidl ma coraz wiecej polskich produktow niskiej jakosci. Aldi na polski rynek wpuszcza oryginalnie niemieckie produkty - nawet opakowan nie zmieniaja.

  • mekong 2017-12-22 17:22:18

    Aldi lepszy od lidla lidl zjadł własny ogon za dużo polskiego niskiej jakości syfu

  • etttr 2017-12-20 19:17:14

    A to ci myśl błyskotliwa - 15 lat po LIDLu hahahahaha

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,55

  • Śr

    3,16

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8398

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane