PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Dyrektor sieci Real na VI FRSiH: "Złote czasy" hipermarketów już nie wrócą

www.portalspozywczy.pl 7 listopada 2013 23:44

"Złote czasy" hipermarketów już minęły. Czasy kiedy wokół naszych sklepów nie było zorganizowanej konkurencji, już nie wrócą, teraz musimy walczyć o każdego klienta, przyciągając go cenami i szerokością asortymentu. To hipermarkety mają w swojej ofercie zdecydowanie więcej produktów convenience niż sklepy typu convenience - powiedział Jarosław Moc, dyrektor organizacji sprzedaży i marek własnych sieci Real podczas debaty pt. "Convenience - globalny trend w Polsce" w ramach VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Dodał że hipermarkety postawiły na działy obsługi oraz działy "owoce/warzywa". - Mimo olbrzymich problemów, jakie przysparzają nam dyskonty, to te segmenty naszych sklepów wciąż się bronią i wyniki like-for -like utrzymują na poziomie z ubiegłego roku. Dlatego chcemy inwestować w te działy - powiedział Jarosław Moc.

Jego zdaniem sieci hipermarketów będą rozwijały asortyment produktów convenience oraz ready-to-eat i ready-to-cook, także w postaci nowych produktów marek własnych. - Koncepcja convenience będzie rozwijana w hipermarketach również w postaci inwestycji w kąciki kawowe i przekąskowe oraz wewnętrzne restauracje i rozbudowane punkty garmażeryjne - podsumował dyrektor sieci Real.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jaa 2013-12-02 12:42:40

    Od kiedy to Jaroskaw Moc jest dyr.sieci Real??? Gratulacje dla autora...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    15,69

  • Min

    9,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7869

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane