Dyrektor zakupów Biedronki: Millenialsi doceniają bliskość naszych placówek

www.portalspozywczy.pl 24 lipca 2017 16:04

Na podstawie badań Ipsos z 2015 r. możemy powiedzieć, że millenialsi wybierają Biedronkę jako miejsce zakupów częściej niż osoby ze starszych grup wiekowych. Doceniają naszą sieć za bliskość placówek, możliwość zrobienia zakupów w krótkim czasie i w przyjemnym miejscu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej Biedronki.

- Wiele osób z tego pokolenia ma wysoką świadomość żywieniową, przykłada dużą wagę do tego, co je i chce odżywiać się zdrowo. Wielu millenialsów poszukuje produktów o szczególnych walorach żywieniowych, niektórzy chcą wyeliminować z diety wybrane składniki. Dlatego stale rozwijamy naszą ofertę produktów bez glutenu licencjonowanych przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, artykułów bez laktozy, ofertę mlek roślinnych oraz produktów z kategorii „superfoods“, w tym kasz - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów odpowiedzialny za ofertę produktów spożywczych marki własnej Biedronki.

Dodaje, że millenialsi są świadomi znaczenia warzyw i owoców w zrównoważonej diecie, a wielu z nich wybiera dietę wegetariańską czy wegańską. - Bardzo popularne stały się koktajle przygotowywane ze świeżych, często egzotycznych owoców: papai czy mango, które mamy w ofercie. Popularne są także nasze gotowe mieszanki, takie jak baza Vital Fresh z marchewką, jarmużem i szpinakiem. Vital Fresh to także marka świeżych soków oraz hummusów zastępujących tradycyjne dodatki do kanapek - informuje Gontarz.

- Jednocześnie millenialsi cenią wygodę i czas, są mobilni i poszukują zdrowych przekąsek. W związku z tym idealne dla nich są np. gotowe sałatki Vital Fresh w różnych wersjach czy też batony zbożowe Vitanella, składające się w ponad 90% z owoców. Tacy klienci oczekują wysokiej jakości dań gotowych lub łatwych do przyrządzenia. Oferta „Zup z Naszej Kuchni” ze świeżymi warzywami jest odpowiedzią na ten trend. Przy produkcji zup stosowane są innowacyjne rozwiązania, w tym proces szybkiego schładzania, który pozwala zachować kilkudniowy okres przydatności do spożycia bez stosowania konserwantów. Jednocześnie zupy są oferowane w wygodnym opakowaniu, w którym możne je od razu podgrzać - tłumaczy dyrektor zakupów Biedronki.

- Zauważamy też, że młodzi ludzie chętnie eksperymentują z gotowaniem, dzieląc się swoimi dokonaniami w mediach społecznościowych. Tutaj również Biedronka jest źródłem inspiracji dzięki festiwalom kuchni świata. Prezentuje w nich pod marką własną „Smaki Świata” produkty oryginalnie wytwarzane w kraju ich pochodzenia. Z naszych obserwacji wynika, że otwartość na nowe, w tym egzotyczne smaki jest w tej grupie klientów najwyższa. To przekłada się także na potrzebę ciągłych innowacji w stałym asortymencie. W 2016 r. Biedronka wprowadziła 441 nowych produktów marki własnej - dodaje.

więcej portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Małgorzata, mama Celiaka 2017-07-30 22:56:12

    Bardzo sie ciesze ze w Biedronce można kupić niektóre produkty bezglutenowe jednak jest ich stanowczo za mało i za rzadko. Powinny być w stałej ofercie tak jak jest z pieczywem. Chodzi mi tu np o pizze które rozchodzą się w mig, czy wędliny. Brakuje słodyczy że znakiem przekreslonego klosa, więcej wedlin, jogurtów! Bułek! Niestety osób które zmuszone są do diety bezglutenowej jest coraz więcej więc takim asortyment produktów przyniesie zysk obu stronom. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane