Dyskonty celują w zamożniejszych klientów

Autor: Gazeta Wyborcza 16 marca 2012 09:56

Ze względu na niskie marże, na podstawowych produktach spożywczych zarabia się niewiele. Wysoki zarobek można osiągnąć na droższych produktach, np. winach. Sieci dyskontowe zaczęły więc zmieniać sposób komunikacji z klientami, aby przyciągnąć do siebie szerszą i bogatszą grupę klientów - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

Dominika Kubacka z firmy PMR Publications stwierdza na łamach "Gazety Wyborczej", że Biedronka i Lidl utrwaliły już wizerunek sklepów niskocenowych i zdobyły sobie uznanie tych klientów, dla których cena jest kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Zauważa również, że obecnie przyszedł czas na pozyskanie kolejnych grup konsumentów.

W jej opinii dyskonty starają się udowodnić, że zakupy w ich sklepach są dowodem zdroworozsądkowego myślenia i "nie są tożsame z niższym statusem kupujących tam" - podaje Gazeta Wyborcza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,87

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane