Dyskonty królują w Niemczech i nie prześcignie ich nawet convenience

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 21 czerwca 2017 09:25

Według najnowszych danych IGD (międzynarodowej organizacji zajmującej się badaniem artykułów spożywczych) niemiecki rynek dóbr spożywczych w 2021 r. będzie warty 259 mld euro, co oznacza wzrost o 10,5%.

Firma poinformowała, że ​​w ciągu najbliższych czterech lat wzrosną wszystkie główne niemieckie kanały spożywcze. Wzrost napędzi inflacja w połączeniu ze wzrostem liczby ludności. 

Oczekuje się, że wzrosty w kanale on-line będą najbardziej widoczne. IGD informuje, że wzrośnie on o 244,4%, chociaż wzrost wynika z "małej bazy".

Chociaż sklepy convenience będą najszybciej rosły to i tak sklepy dyskontowe pozostaną najsilniejszymi kanałami w Niemczech (wzrosną o 11,2% do łącznej wartości 89,3 mld euro w 2021 r).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane