Dyskonty nie boją się już wprowadzać do oferty produktów droższych

Autor: biznes.pl 6 października 2014 09:17

Na rynku dyskontów w Polsce trwa zacięta walka o klienta. Widać ją przede wszystkim na przykładzie dwóch największych graczy - Biedronki i Lidla, które, choć cel mają ten sam - przyciągnąć do siebie jak najwięcej klientów - obrały odmienne strategie - informuje serwis biznes.pl.

Jak zauważa biznes.pl, polski rynek dyskontów przeszedł w ostatnich latach widoczną przemianę. Właściwie ciężko już znaleźć sieć sklepów, która by pasowała do klasycznej definicji dyskontu - towar sprzedawany z opakowań zbiorczych, często z palet poustawianych w alejkach czy zdecydowana przewaga marek własnych. Na rynku nastąpiła zmiana jakościowa i wizerunkowa. W dyskontach można teraz znaleźć butelkę wina za 149 zł czy modną torebkę za 249 zł. Sieci nie boją się już wprowadzać do oferty produktów droższych, ale przy tym lepszych jakościowo.

Bardziej zauważalny na tym polu jest Lidl, który produkty premium wprowadza do swojej oferty regularnie, bo dla Polaków cały czas znana marka kojarzy się z wysoką jakością. Hitem tego roku jest jednak loteria w sieci Biedronka. Za każde wydane 50 złotych, klienci sieci sklepów otrzymują zdrapkę. Jako nagrodę można wygrać: 500 tysięcy bonów na kolejne zakupy o wartości 10 zł, 25 tys. ekspresów do kawy marki Italico, 400 apartów Nikon Coolpix, 300 telefonów Samsung Galaxy S4 mini, 200 tabletów Apple iPad mini, 100 konsoli Play Station 4 oraz 100 samochodów Volkswagen Golf Sportsvan - czytamy w biznes.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    8,73

  • Min

    4,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.