Dyskonty otwierają się przy galeriach handlowych. Liczą na efekt synergii?

Autor: dlahandlu.pl 22 sierpnia 2017 14:09

Dyskonty otwierają się przy galeriach handlowych. Liczą na efekt synergii? Anna Hofman, associate w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield

Sieci dyskontowe otwierają swoje placówki nie tylko w centrach handlowych, ale także w ich bezpośrednim sąsiedztwie. W połowie marca Lidl otworzył sklep obok Galerii Mokotów, niedawno Biedronka potwierdziła, że otworzy sklep naprzeciwko Galerii Północnej. Czy to sposób na duży ruch w sklepie?

- Dobrze skomercjalizowane galerie handlowe zapewniają swoim klientom kompleksową ofertę zakupową: modową, usługową, gastronomiczną, rozrywkową oraz spożywczą. Dostępność pełnej oferty pod jednym dachem wraz z dodatkowymi udogodnieniami, takimi jak wygodny parking, dodatkowe usługi czy imprezy organizowane w galeriach, wpływa na wzrost odwiedzalności galerii. Najemcy obecni w galeriach handlowych uzupełniają się ofertą i korzystają ze skali oddziaływania. Pomimo wysokiej odwiedzalności generowanej przez centra handlowe, sklepy wolnostojące i dyskonty otwierane przy galeriach nie powinny liczyć wyłącznie na klientów odwiedzających dużego sąsiada. Klienci galerii niekoniecznie zrobią dalsze zakupy w pobliskich sklepach, ponieważ poziom efektu synergii jest zależny bezpośrednio od atrakcyjności oferty sklepu sąsiadującego w relacji do całościowej oferty dużego centrum - mówi portalowi dlahandlu.pl Anna Hofman, Associate w Dziale Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.

 W Polsce obserwujemy ciągły rozwój sklepów dyskontowych takich jak Lidl czy Biedronka. Niskie ceny, rosnąca jakość oraz atrakcyjność oferty przyciągają coraz większą grupę klientów. - Sieci dyskontów wzmacniają swoją pozycję na rynku atrakcyjnymi promocjami oraz przemyślanymi działaniami marketingowymi, skierowanymi do różnych grup klientów. Dla konsumentów najważniejsza jest jednak dostępność sklepu. Ceniąc swój czas i wygodę, klient na podstawowe zakupy często wybiera dogodnie zlokalizowany kompaktowy sklep blisko domu, pracy lub położony „po drodze”. Sieciowi operatorzy poprzez rozwój swoich sieci stwarzają klientom alternatywę szybkich i wygodnych zakupów - podsumowuje nasza rozmówczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.