PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Dyskonty spopularyzowały drób paczkowany

www.portalspozywczy.pl 12 lipca 2016 16:32

Drób paczkowany to z jednej strony bezpieczeństwo produktu rozumiane jako identyfikowalność producenta czy terminu przydatności do spożycia produktu oraz bezpieczeństwo mikrobiologiczne mięsa. Dużą rolę w popularyzacji tego typu opakowań mają dyskonty, które w swojej ofercie proponują drób paczkowany - mówi Sławomir Kawalec, wiceprezes Wipasz.

Co do preferencji konsumentów coraz częściej wybierają oni produkty wygodne w przygotowaniu- elementy drobiu zamiast całej tuszki, mięso wstępnie przyprawione gotowe do przygotowania. Oprócz wygody ważne jest bezpieczeństwo produktu stąd popularność opakowań hermetycznych typu MAP - zauważa wiceprezes Wipasz.

Całość na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane